  • Data: 2016-11-05 18:35:58
    Temat: Re: Do kiedy remontować auto
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-05 o 16:57, Poldek pisze:

    > Dla mnie to ma sens dopóki starszy i nowszy samochód nie różnią się
    > istotnie "funcjonalnością". Konkretnie chodzi mi o to, że np. 13-to
    > letni Avensis T25 ma 7 poduszek powietrznych i nowy samochód za 100 tys.
    > zł też ma 7 poduszek. Więc nie bardzo jest sens się zadłużać, żeby się
    > przesiąść. Ale np. 20 letni Passat ma jedną poduszkę, albo wcale. W tej
    > sytuacji topienie w nim pieniędzy, które można by zbierać na zakup
    > nowszego uważam za nietrafne.

    No właśnie też mam Avensis T25 z 2005 (mam 9 poduszek :) ), kupiłem 6
    lat temu za 34k PLN z opłatami (sam pojechałem i wybrałem drożej dla
    siebie a nie na handel, z kompletem faktur, przeglądów, i dupereli z
    serwisu). I tak teraz patrzę, to nie ma co kupić tej klasy 5 letniego za
    takie pieniądze, nawet takiej 5 letniej Ave nie kupię.
    Zmieniam więc dowód rejestracyjny bo się miejsca na pieczątki skończyły
    (a to polska głupota) i zmienię auto tylko wtedy jak mi się coś dobrego
    trafi.

    Rodzice Lagunę z 2001 też będą dojeżdżać aż się rozleci, bo nic nie
    warta przy sprzedaży a jeździ, nic jej nie jest i bogato wyposażona
    (grzana przednia szyba to jest to, co mi zimą brakuje, mam tylko grzane
    pióra wycieraczek, lusterka i tyłek).

    --
    Irokez