  • Data: 2018-01-28 15:16:39
    Temat: Re: Do dyskusji nad elektrykami
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem że ci się nie podoba ale per saldo jest akurat po mojemu. No i
    > jacy "naukowcy"?? Konkrety proszę.

    Naukowcy z IPCC (choć tak naprawdę to nadużycie, bo w IPCC to akurat
    naukowców ze świecą szukać), twierdzą jednak że nie masz racji

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Globalne_ocieplenie#Sp
    rz%C4%99%C5%BCenie_zwrotne

    a konkretnie

    "Prowadzone są badania naukowe nad wpływem chmur na sprzężenie zwrotne.
    Chmury emitują promieniowanie podczerwone z powrotem na powierzchnię
    ziemską, mają więc wpływ ocieplający; chmury odbijają dochodzące światło
    słoneczne i emitują podczerwień w kosmos, mają więc również wpływ
    ochładzający. Rozstrzygnięcie czy bilans daje efekt ocieplenia, czy
    ochłodzenia, jest związane m.in. z typem i wysokością podstawy chmur.
    Parametryzacja procesów chmurowych w modelach klimatu jest
    skomplikowana, częściowo ze względu na duże odstępy między punktami na
    siatkach obliczeniowych modeli klimatu. We wszystkich modelach użytych w
    Czwartym Raporcie IPCC[43] chmury dają dodatni efekt sprzężenia
    zwrotnego i stanowią istotny mechanizm ocieplania."

    > A w ogóle to co, mam góglować za ciebie? Ja tą lekcje już odrobiłem,
    > wnioski wyciągnąłem a źródła zapomniałem.

    Widać słabo, skoro twierdzisz, że wzrost temperatury o 1 stopień
    powoduje +65 metrów wody w światowych oceanach. No i skoro spece od
    globcia (a obecnie to nawet już nie globcia, tylko zmian klimatu)
    pozwalają sobie na inne zdanie niż twoja praca domowa;)

    > Specjalnie dla ciebie zmieniłem sygnaturę, korzystaj z netu z głową :)

    Dzięki;) Nie trzeba było tyle samokrytyki:P

    Shrek