  • Data: 2018-01-28 14:45:56
    Temat: Re: Do dyskusji nad elektrykami
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Jan 2018 14:12:08 +0100, Shrek napisał(a):

    > Dupa - naukowcy (co to już mieli działające i skalibrowane modele)
    > niedawno doszli do do wniosku, że chmury per saldo są jednak sprzeżeniem
    > dodatnim... Szukaj dalej;)

    Rozumiem że ci się nie podoba ale per saldo jest akurat po mojemu. No i
    jacy "naukowcy"?? Konkrety proszę.
    Masz inne. Wybucha wulkan, mamy od cholery CO2 w atmosferze. Następuje
    rozrost stworzeń robiących sobie szkieleciki wapienne i na koniec
    odłożenie węgla w postaci skał węglanowych. Stężenie CO2 maleje.
    Tu masz link gdzie są wymienione inne jeszcze ujemne sprzężenia:
    http://ziemianarozdrozu.pl/encyklopedia/129/sprzezen
    ia-zwrotne
    A w ogóle to co, mam góglować za ciebie? Ja tą lekcje już odrobiłem,
    wnioski wyciągnąłem a źródła zapomniałem.
    Specjalnie dla ciebie zmieniłem sygnaturę, korzystaj z netu z głową :)
    --
    Jacek
    "dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem że istnieje tak