  • 81. Data: 2010-02-15 18:59:07
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości

    > a rozumiem ze mondka to juz tylko na stronie forda mozna kupic?
    >
    > wjedz chocby na allegro, sporo salonow wysprzedaje tam zeszloroczne
    > sztuki, ceny zaczynaja sie juz ponizej 60 tysi, za okolo 65 mozna miec
    > 1,8diesel kombi z kratka i automatyczna klima, ale trzeba zadac sobie
    > odrobine trudu, a nie wejsc tylko na strone forda

    szukałem, nie znalazłem mondeo kombi 1.8tdci za 65kzł. Mógłbyś mi
    wskazać ze 2. przykładowe oferty?

    --
    pozdr,
    W.

  • 82. Data: 2010-02-15 22:30:41
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    Samotnik pisze:

    > Ale podatek od sprzedaży tego samochodu jest od liczony od czego - od
    > wartości rynkowej, czy wartości sprzedaży? Czyli jak go (komuś)
    > sprzedam za 1000 zł, to zapłacę od tysiąca, czy od wartości wynoszącej
    > wtedy np. 30tys.? I dlaczego nikt nie będzie miał problemu, że sprzedałem
    > auto warte 30 tys. za tysiąc? :)

    Jedyne co musisz to trzymać auto pół roku po wykupie. Potem podatku nie
    płacisz.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 83. Data: 2010-02-16 12:50:47
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Nie sądzisz, że to Ty powienienś policzyć ile kosztowało Cię uzywane atuo
    ile w przeciągu tych lat ekspolatacji na nie wydałeś, ile nerów i czasu
    straciłeś?ile wart jest Twoj czas pracy?

    na te pytanie nikt Ci raczej nie odpowie.

    Tylko moze przytoczyć swoj pogląd

    Moje auto mechanik sam odemnie zabiera, i sam mi dostarczas naprawione,
    zastępcze oczywiście posadamy.

    stać nas na nowe, ale nie mamy zamiaru wydawac tyle kasy
    za duża strata, może na starosc.

    auto nie służy nam do przyjemności, a do komunikacji

    Wole zainwestować w coś innego, różnicę na nowym np 50tys, nieruchomosci,
    giełde itp