eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkościRe: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Sun, 4 Dec 2011 15:35:56 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <jbg0gk$f49$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <2...@l...institute.com>
    <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfsbg$2t4$1@inews.gazeta.pl>
    <1llxula3cl8g2$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: aebv246.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323009365 15497 79.186.47.246 (4 Dec 2011 14:36:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2011 14:36:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: sztefanek
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418318
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1llxula3cl8g2$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Sun, 4 Dec 2011 14:24:57 +0100, Lukasz napisał(a):
    >> być może czegoś nie uwzględniam (na pewno nie paliwa, po to mam diesla
    >> żeby moje trasy robić bez międzytankowań - kiedyś miałęm auto na gaz to
    > Nie ma znaczenia, zawsze będzie jakiś odcinek który przejedziesz bez
    > tankowania niezależnie z jaką prędkością a później zaczynają się schody.
    > Przy 120 diesel spali 4.9, przy 160 spali 7 litrów.

    przy 130 spala mi 6/100, przy 180 9/100


    > Zasięg na typowym 56-litrowym baku będzie się wahał od 1000 do 714 km
    > (zakładam, że się rozsądnie nie wyjeżdża rezerwy, tylko tankuje zaraz po
    > zaświeceniu lampki)

    tankuję co 600km więc nie częściej niż raz dziennie


    > Tak, zaraz wyskoczysz, że w takim razie na trasie 500 km cię wali.

    no właśnie :)

    ale to
    > też niekoniecznie jest racja - jadąc np. do klienta 120 km/h objedziesz w
    > dwie strony bez tankowania, jadąc szybciej będziesz musiał przed powrotem
    > zatankować do pełna. (albo prawie)

    ale ja w dwie strony mam nie więcej niż te 600km :)

    > Pałując, masz pewne tankowanie, w szczególności jak się okaże, że na końcu
    > i początku tych 600 km masz po 40-50 km miasta i wsi, co znakomicie obniży
    > ci średnią i popsuje wyniki spalania.

    podwyższy mi średnią, w mieście auto pali mi mniej niż "katowane" na
    autostradzie :)

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: