  • Data: 2022-11-14 12:42:56
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-11-09 o 23:24, PlaMa pisze:

    > Po pierwsze to jeszcze do niedawna to te podatki na "bezsensowne
    > inwestycje" w Polsce płacił Niemiec, dopiero dzięki przywództwu i
    > dobrobytowi PiS zaczynamy płacić więcej niż otrzymujemy (jbc komuchów).
    >
    > Po drugie zarzuca się elektromobilności w Polsce, że nie może działać bo
    > jest za mało dostępna, jest za mało stacji i przez to za mały zasięg a
    > nie będzie tych stacji bo jest za mała popularność... Więc dobrze, że
    > postawili stację, źle że za darmo, chyba że stoi za tym idea, którą się
    > z nami nie podzieliłeś.

> [...]

    Nie tak dawno pewien specjalista od rynku motoryzacyjnego wyraził
    opinię, że gdyby nie różnej maści dopłaty, obniżki podatków, to
    samochody elektryczne sprzedawałby się na poziomie kolekcjonerskim.
    Będzie to chyba najlepiej widać po Norwegii, gdzie te ulgi mają być
    zabrane. Zobaczymy wtedy, ile się będzie tam elektryków sprzedawać.
    Ps. Na podobnej zasadzie mój znajomy mieszkający na działce leśnej
    zainstalował sobie panele na dachu. Ale ten dach na praktycznie cały
    dzień jest w cieniu wysokich sosen - mieszka w lesie w Wawrze. Ale
    zainstalował, bo Warszawa wypłacała 9 tys. zł dotacji :-) I uj z
    racjonalnością takiej inwestycji :-)
    T.