  • Data: 2022-11-14 19:38:28
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Nov 2022 12:42:56 +0100, T. wrote:

    > Nie tak dawno pewien specjalista od rynku motoryzacyjnego wyraził
    > opinię, że gdyby nie różnej maści dopłaty, obniżki podatków, to
    > samochody elektryczne sprzedawałby się na poziomie kolekcjonerskim.
    > Będzie to chyba najlepiej widać po Norwegii, gdzie te ulgi mają być
    > zabrane. Zobaczymy wtedy, ile się będzie tam elektryków sprzedawać.

    Norwegia o tyle ciekawa, ze tam podatku w autach spalinowych jest ze
    200%. Tak - auto w salonie 3x drozsze niz u producenta.

    Wiec z jednej strony jest z czego ulgi udzielac, a z drugiej ...
    jakby do Tesli dowalili 200%, to by sie jakies pojedyncze sprzedaly
    :-)

    A z trzeciej strony Norwegia z gazu i ropy zyje, skonczy sie popyt na
    paliwa, to skad dobrobyt ?

    Zawsze mozna sosny sciac :-)

    J.