  • Data: 2022-11-14 14:58:25
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-11-2022 o 13:23, T. pisze:

    > Czyli biedak kupuje auto za 200-300 tys.

    I ilu tam takich było?
    Jak obserwuję okupujących miejsca pod darmowymi ładowarkami*, to głównie
    Leafy, zazwyczaj taksówkarskie....
    Albo kilkuletnie Zoe czy Kia, które warte nawet nie połowę tej
    wymienionej kwoty

    *A to są miejsca gdzie się zakupy robi, więc też "przy okazji" podjeżdża
    każdy, również bogatsi.
    Domyślam się, że przy ładowarce pod urzędem, klientela nie jest
    bogatsza, bo jak pisałem, nie ma na to czasu i ładuje w domu.
    Zwłaszcza że ładowarka pewnie wolniutka była....