  • Data: 2022-11-14 03:02:38
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.11.2022 23:48, nadir wrote:

    > Jak nie swoją kasę trzeba oddać z naddatkiem to to jest kredyt.
    A trzeba oddać? Trzeba oddać Niemcom? A tak w ogóle to o jakim naddatku
    mówisz?

    > A któryś mówił, że będą nas karać finansowo za wydumane brednie
    > komisarzy europejskich?
    Jakie wydumane brednie?

    > A wiedziałeś w 2004 roku, że będą nas karać za zmiany sądownictwie albo
    > za Turów?
    No o tym, że trzeba respektować wyroki TSUE (sprawa Turowa) wiadomo od
    samego początku. A na ,,kary za zmiany w sądownictwie" nasz dzielny
    populistyczno-socjalistyczny rząd całkiem niedawno również się zgodził w
    zamian za kasę z KPO.

    > Od ponad 30 lat w ogóle nie ma przymusu pracy.
    No właśnie, więc skąd te lamenty jak to ci wstrętni kapitaliści żerują
    na biednym, acz dumnym polskim narodzie?

    > Za wyższą stawkę niż w Polsce, ale już nie za taką samą jak rodowity
    > Niemiec, no przynajmniej nie od razu(BTW wcześniej też można było
    > wyjechać i pracować u Niemca). No i to właśnie Niemcy byli tymi, którzy
    > najpóźniej otworzyli rynek pracy dla nowych członków UE.
    Nie, wcześniej nie można było pojechać na legalne roboty do Niemca.
    Chyba, że masz na myśli roboty podczas WWII.

    > Płacić będzie może tak samo, ale przynajmniej kasa w większości nie
    > zostanie wytransferowana za granicę.
    A jakąż to większość kasy wytransferowuje np. wspomniany WV czy Amazon?

    > Nie no, dumni zachodni kapitaliści ulokowali w Polsce, Azji czy innej
    > Afryce swoje biznesy żeby wypłacić stawki takie jak w swoich ojczyznach,
    > tylko po to, żeby autochtoni poganiali elektrykami i ogrzewali się w
    > promiennikach zasilanych z elektrowni atomowych oraz wpierdalali homary.
    A kto ci takich głupot naopowiadał? :-D I po co mają płacić stawki
    takie, jak w swoich ojczyznach, skoro na lokalnym rynku stawki są
    zazwyczaj (zazwyczaj bo ci wstrętni zachodni, np. niemieccy, kapitaliści
    mają też montownie np. w Stanach) niższe. To byłaby głupota, sprzeczna
    ze zdrowym rozsądkiem i podstawami ekonomii (maksymalizacja zysku). Jak
    się nie podobają stawki u wstrętnego zachodniego kapitalisty, to się u
    niego nie zatrudniasz (tak jak zresztą u każdego innego przedsiębiorcy).
    Proste.

    > Nie wiem, ty pisałeś o jakich ciapatych, to dlaczego nie o Chińczykach?

    > Już był jeden dumny rząd, któremu Chińczycy mieli wybudować autostrady.
    No właśnie...

    > Jak tobie niewolnictwo kojarzy się jedynie z Isaurą lub Django to co ja
    > poradzę?
    Że jak?