  • Data: 2009-06-12 12:49:54
    Temat: Re: Do czego Live View w lustrzance?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > He, ja pamiętam swój tekst o tym, że jak lustro zacznie kręcić filmy (bez
    > sztucznych ograniczeń), to każdy będzie sobie mógł nakręcić ''Przeminęło z
    > wiatrem'':)
    > Inna sprawa, że jak potencjał fotograficzny marnuje się koszmarnie, tak i
    > zmarnuje się filmowy.

    Nie zmarnuje się.
    Ludzi, którzy nie potrafią fotografować w stosunku do tych co potrafią jest
    dzisiaj dokładnie tyle samo co 10, 20, 30, 40 i 50 lat temu. Wliczajac w to
    również dyplomowanych fotopstryków.
    Tyle, że teraz każdy może mieć aparat ; )
    I łącze ze światem.
    I jakiś uploader.

    Poza tym co to jest ten "potencjał fotograficzny" ?
    Aparaty dostaną depresji czy krajobrazy wyemigrują na Marsa ?
    ; )

    adam