  • Data: 2009-06-13 07:00:58
    Temat: Re: Do czego Live View w lustrzance?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> napisał

    > Do przefotografowywania starych negatywów i slajdów. Wreszcie nie muszę co
    > klatkę wstawać i ustawiać następną w wizjerze, tylko patrzę sobie na
    > monitor kompa, przesuwam film i widzę kadrowanie bez wstawania :) poza tym
    > czasem robię foty motywów wymagających kładzenia się z aparatem, no to już
    > nie trzeba się kłaść.

    Bardzo mnie interesuje Twoj sposob fotografowania negatywow, sam mam tego
    tysiace a na skanerze trwalo by to wiecznosc.
    Najbardziej interesuje mnie przystawka do aparatu w ktora wkladasz negatywy,
    czy zrobiles to sam czy moze jest cos takiego do kupienia?
    Jesli zrobiles sam to podziel sie na grupie swoim doswiadczeniem (moze
    jakies foto tego urzadzenia).
    Jakim aparatem to fotografujesz (czy Sony Alpha 300), w jaki sposob LV
    przenosisz na ekran komputera (w mojej instrukcji do Sony A 300 nie
    doczytalem sie o takiej mozliwosci)
    --
    Tomasz