  • 31. Data: 2014-09-19 19:26:58
    Temat: Re: Do Trybuna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 541c608f$0$2367$6...@n...neostrada.pl

    > Tak naprawde to chyba lepiej.

    Akurat teraz 2 sekundy przesunięcia, ale bywają pojedyncze minuty.

    > Ale ja o tym ze jak GPS przejdzie do nadawania kolejnej podramki, to moge sobie
    ustawic zegar dokladnie ... ale musze czas znac z
    > dokladnoscia do 3s.

    Kiedyś miałem zegarki kwarcowe, które w miesiącu nie dawały
    większego odstępu od rzeczywistości niż 1 sekundę. Uległy
    mechanicznym uszkodzeniom -- popękały wyświetlacze. Mam
    jeszcze jeden, bardzo mocny, pancerny, ale trzeba by go
    wyregulować za pomocą oscyloskopu, lub na ,,oko''.

    Potrzebuję do niego elektrowni -- na przykład SR 1120 SW.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2014-09-19 19:31:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 541c60f8$0$2244$6...@n...neostrada.pl

    > Halogeny jeszcze sa w sprzedazy, ale LEDy coraz lepsze.

    Wiem. W Tesco kupiłem 8.5 W w bańce (jak w żarówce
    sprzed 50 laty; E27) i świeci to bardzo ładnie. Są
    coraz tańsze.

    > Tylko ze ... zapalaja sie z opoznieniem.

    LEDki z opóźnieniem?

    > Nie wszystkie, ale kto wie ktore :-)

    W realu, na korytarzu:

    -- 5 metrów osilikonowanej taśmy samoprzylepnej
    z trójLEDkami RGB, zasilacz i pilot, nie
    pamiętam mocy i liczby lumenów, ale chyba około
    1850 lumenów na tych 5 metrach; 130 plnów

    W łazience mogę wrzucić taką (lub podobną) tasiemkę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2014-09-19 19:56:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lvhp9s$crr$...@n...news.atman.pl

    > Wiem. W Tesco kupiłem 8.5 W w bańce (jak w żarówce
    > sprzed 50 laty; E27) i świeci to bardzo ładnie. Są
    > coraz tańsze.

    9,99 plnów

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2014-09-20 00:06:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lvhh0u$3tk$...@n...news.atman.pl

    > Być może tak jest -- dla mnie telefoniczny wystarcza.
    > Jeśli ktoś mi udostępni ,,profesjonalny'' i zapłaci
    > za testowanie -- mogę testować i udostępnić wyniki.

    Po wyjściu z mieszkania sprawdziłem odbiorniki:

    () Monster na WiFi mniej niż 1 sekunda
    () Overmax na WiFi mniej niż 1 sekunda
    () Overmax na lejku Virgin Mobile 5 sekund

    I tak jest zazwyczaj, ale bywa (rzadko) że Overmax szuka kilka minut.
    Ze dwa razy (mam go od 01 kwietnia br.) szukał pół godziny. :)

    -=-

    Przy okazji zobaczyłem, że EPO nie jest ściągane od
    lipca a zdezaktualizowało się na początku sierpnia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-09-20 14:15:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 541c0882$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Ja mam to włączone i z tego korzystam. Raz (rzadko) łapie
    > pół godziny choć widzi satelity, innym razem łapie kilka
    > sekund -- bez ruszana ustawień.
    >
    > Monster po przeładowaniu danych z AGPS łapie czasami
    > w niemierzalnie krótkim czasie.

    No jak u mnie to na razie działa stabilnie, tzn. łapie fixa szybciej niż
    przed włączeniem aGPSu.

  • 36. Data: 2014-09-20 14:15:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 541c0882$0$2358$6...@n...neostrada.pl...

    > U mnie nie można od dawna ściągnąć
    > danych EPO. Mam MT 8389 bodajże.
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/DeliVeriuS/ANDROID-Napra
    wa-GPS,55517.html

    > Tutaj piszą o wcześniejszych MT.
    > Być może rzeczywiście jest jakiś problem z urlem do EPO.
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mtr
    akal.mtkepogpsfixer&hl=pl

    > -=-
    >
    > Overmax chwycił fixa - 6 merów niepewności;
    > Monster miewa 47 metrów... (lub nie łapie)
    > Oba są bardzo blisko siebie.

    Co to właściwie jest to "EPO"?

    Różnice między Bestią a Overmaksem to wartość stała?

  • 37. Data: 2014-09-20 14:18:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > za testowanie -- mogę testować i udostępnić wyniki.
    >
    > Raczej dybię na telefon z GLONASS i GPS, nie na
    > ,,profesjonalną nawigację samochodową''. ;)

    A ja bardzo poważnie biorę pod uwagę zakup profesjonalnej nawigacji dla
    turystów, takiej z mapami topograficznymi. Ciekawe dlaczego choćby taki
    Garmin tak sobie ceni taki sprzęt?

    Żadna nowa navi do auta nie jest mi potrzebna.
    A co do tandemu - GLONASS+GPS, kolega mówi że wcale lepszych
    parametrów nie osiąga niż na pojedynczych modułach.

  • 38. Data: 2014-09-20 14:18:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Przy okazji zobaczyłem, że EPO nie jest ściągane od
    > lipca a zdezaktualizowało się na początku sierpnia.

    FIXa tak szybko łapią? A jak jest z dokładnością pozycji?

  • 39. Data: 2014-09-20 14:18:39
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 541c0918$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Bo następnym razem (o ile ten następny
    > raz szybko nastąpi) zawsze jest szybciej.

    Skoro tak mówisz... Nie mam możliwości zweryfikowania.

  • 40. Data: 2014-09-20 16:03:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 541d6fbf$0$2242$6...@n...neostrada.pl

    > No jak u mnie to na razie działa stabilnie, tzn. łapie fixa szybciej niż przed
    włączeniem aGPSu.

    Pisałeś o EPO -- te dane są u Ciebie ściągane?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'