  • 1. Data: 2014-09-15 02:52:44
    Temat: Do Trybuna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Samsung Galaxy Tab S ma superAMOLED. Jeśli porównasz
    ten wyświetlacz z wyświetlaczem IPS, poznasz zalety.
    Gdyby był stosownie tańszy -- kupiłbym 10,5 cala.
    Niestety 2kpln to trochę dużo.

    Lekki, jasny, ładny, energooszczędny...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-09-15 08:24:33
    Temat: Re: Do Trybuna
    Od: User & <s...@m...mydevil.net>

    On 2014-09-15, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > Samsung Galaxy Tab S ma superAMOLED. Jeśli porównasz
    > ten wyświetlacz z wyświetlaczem IPS, poznasz zalety.
    > Gdyby był stosownie tańszy -- kupiłbym 10,5 cala.
    > Niestety 2kpln to trochę dużo.

    Ja mam Galaxy Note 10.1 2014 edition. Rowniez polecam, znacznie fajniejszy
    niz TAB S.

  • 3. Data: 2014-09-15 09:50:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Samsung Galaxy Tab S ma superAMOLED. Jeśli porównasz
    > ten wyświetlacz z wyświetlaczem IPS, poznasz zalety.

    Nienaturalne kolory to zaleta ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-09-15 10:13:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    >Nienaturalne kolory to zaleta ?

    Akurat amoled ma szanse na bardzo naturalne.

    J.

  • 5. Data: 2014-09-15 12:45:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > ten wyświetlacz z wyświetlaczem IPS, poznasz zalety.
    > Gdyby był stosownie tańszy -- kupiłbym 10,5 cala.

    Niestety, nie znam nikogo kto by posiadał taki sprzęt, a więc nie mogę
    zobaczyć jakie to cudo.

    Ale wiesz, niedawno miałem okazję porównać swojego Acera z SGS4. Akurat
    padał deszcz, tak że nie mogłem spraedzić jak ten jego ekran sprawuje
    sie w słońcu, ta sama przyczyna sprawiła że nie było możliwości
    sprzwdzenia prędkości łapania fixa GPS. Ale z tego co widziałem to w
    praktyce on niczym szczególnym w porównaniu z moim nie imponuje.

  • 6. Data: 2014-09-15 16:02:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lv65o3$jnq$...@n...news.atman.pl

    > Nienaturalne kolory to zaleta ?

    Ponoć oddawanie kolorów na poziomie 94%; IPS raczej ;) jest słabszy.

    IMO ten tablet ma trzy zasadnicze ,,zalety'':

    1. Wysoką cenę.
    2. Wysoką cenę.
    3. Wysoką cenę.

    Waży 457 gramów i jest cienki, co widać przy gnieździe
    słuchawkowym, które ma średnicę 3,5 mm -- obudowy tabletów
    są cwanie zaokrąglane tak, aby ukrywać prawdziwą grubość,
    ale wystarczy rzut oka w miejscu gniazda.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-09-15 16:10:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5416c34b$0$2229$6...@n...neostrada.pl

    > Niestety, nie znam nikogo kto by posiadał taki sprzęt, a więc nie mogę zobaczyć
    jakie to cudo.

    Sklepy ,,posiadają''.

> [...]
    sprzwdzenia prędkości łapania fixa GPS. Ale z tego
    > co widziałem to w praktyce on niczym szczególnym w porównaniu z moim nie imponuje.

    Fixacja to rozległy problem. Jedna próba daje żadne rozeznanie.
    Overmax czasami fixuje pół godziny a czasami parę sekund.
    Bywa, że Monster złapie w czasie niemierzalnie małym,
    a leżąc tuż obok niego Overmax nie fixuje dwa kwadranse.
    (rzadko tak bywa, ale bywa; częściej bywa tak, że Overmax
    łapie minutę później niż Monster)

    Dla mnie Overmax jest ciężki i drogi. Ciężar przeżyję,
    ale w pełnym słońcu niewiele widać. Raczej to tablet
    domowy, choć ma i GPS, i 3 G, które powoli staje się
    przeżytkiem.

    BTW -- wspomniany SGS może pracować jako telefon,
    choć 10,5" nie ma przedniego głośnika.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-09-17 09:56:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-15 10:13, J.F. pisze:

    > Akurat amoled ma szanse na bardzo naturalne.

    http://www.mojmoby.pl/wyswietlacz-lcd-vs-amoled-rgb-
    vs-pentile/

    Zalety ekranu LCD:
    a) tańsza produkcja
    b) Ekrany IPS mają bardzo wierne odwzorowanie kolorów <------------
    takie info znajdziesz w prawie każdym teście.

    c) są one bardzo jasne i czytelne na zewnątrz

    Wady ekranie LCD:
    a) potrzeba podświetlenia, duży kontrast jest trudne do osiągnięcia
    b) Ekrany TN mają niski kąt
    c) zużywają więcej energii i są grubsze

    Zalety: ekrany AMOLED
    a) cienkie
    b) żywe kolory, bardzo wysoki kontrast
    c) bardzo dobre kąty widzenia
    d) niski pobór mocy

    Wady: ekran AMOLED
    a) Nieprawidłowe wyświetlanie kolorów <------------ takie info
    znajdziesz w prawie każdym teście.

    b) możliwa dominacja niektórych kolorów, zwłaszcza na powierzchniach jasnych
    c) krótsza żywotność niż LCD
    d) Częste wykorzystanie matrycy PenTile

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-09-17 10:03:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

    > Wady: ekran AMOLED
    > a) Nieprawidłowe wyświetlanie kolorów <------------ takie info
    > znajdziesz w prawie każdym teście.

    a Ty na telefoników obrabiasz zdjęcia do druku, że mnimalne błędy
    odwzorowani kolorów mają znaczenie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2014-09-17 10:15:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-17 10:03, masti pisze:

    > a Ty na telefoników obrabiasz zdjęcia do druku, że mnimalne błędy
    > odwzorowani kolorów mają znaczenie?

    Nie :) ale widać różnicę i po prostu jeden lubi mocny kontrast i prze
    kolorowane jak w AMOLED a drugi lubi naturalne stonowane kolory.
    Jest wybór i dla każdego coś innego, obecnie mam LCD ale wcześniej
    miałem AMOLED-a i po prostu jest inaczej, sam nie wiem który lepszy bo
    obie wersje mi pasują choć faktycznie widać przewalenie kolorów na AMOLED.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl