-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.mixmin.net!.POSTE
D!not-for-mail
From: "Fronek" <s...@u...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do. Tam (centra miast) do wypadków w zasadzie nie dochodzi.
Date: Thu, 18 Jan 2018 16:27:13 +0100
Organization: Mixmin
Lines: 26
Message-ID: <p3qeef$r27$1@news.mixmin.net>
References: <p3e4v8$n53$1@node2.news.atman.pl> <p3f8qq$m9i$3@node2.news.atman.pl>
<p3fjvl$29n$2@node1.news.atman.pl> <p3fq74$73j$2@node2.news.atman.pl>
<p3g6j3$kaj$1@node1.news.atman.pl> <p3msmg$n4n$1@node2.news.atman.pl>
<p3msu7$n4n$2@node2.news.atman.pl> <p3om71$cie$1@node2.news.atman.pl>
<p3pfbd$lmh$1@node1.news.atman.pl> <p3pn5f$la0$1@news.mixmin.net>
<p3po6h$9ec$1@node2.news.atman.pl> <p3q1av$4jc$1@news.mixmin.net>
<p3q844$efn$1@node1.news.atman.pl> <p3qbdi$lmc$1@news.mixmin.net>
<p3qc7j$pcl$1@node2.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 18 Jan 2018 15:28:15 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.mixmin.net;
posting-host="bdfeeba5db705cbf65917d2ce995618eb029677b";
logging-data="27719"; mail-complaints-to="a...@m...net"
In-Reply-To: <p3qc7j$pcl$1@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622928
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:p3qc7j$pcl$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 18.01.2018 o 15:35, Fronek pisze:
>
>> Jest silna korelacja miedzy pierwszeństwem pieszego,
>> a zatrzymywaniem ruchu pojazdów.
>
> Ale my nie o tym. Tylko o rzekomym większym bezpieczeństwie przy braku
> pierwszeństwa. Fakty temu przeczą.
>
> Shrek
Fakty są takie :
1. Mnóstwo pieszych włazi na przejscie dla pieszych
i zmusza kierowców do gwałtownego hamowania.
2. Mnóstwo kierowców zatrzymuje się przed przejsciem
dla pieszych, a za tym pojazdem nic nie jedzie, albo jedzie
jeden pojazd.
W obecnych przepisach wykreśliłbym obowiązek zmniejszenia
prędkości przed przejściem dla pieszych, bo to prowokuje
pieszego do włazenia pod jadący pojazd.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=