  • 1. Data: 2014-08-05 16:55:59
    Temat: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    () Czy to prawda, że używasz na co dzień iPhona?
    Zakładam, że tak.
    () Czy to prawda, że to urządzenie jest dla...
    ...zamkniętego kręgu? ;) Fejsbuka, Twitera,
    m@ila, WWW?...
    () Czy to prawda, że wydobycie czegoś (informacji,
    danych, plików) z tego urządzenia jest trudne?
    Zakładam, że tak, bo nawet proponujesz coś
    w poście o temacie:

    USB pendrive pod iOS - dzis za darmo

    () Czy to prawda, że miałeś problemy z przewodem zasilającym/USB?

    () Czy to prawda, że miałeś problemy z akumulatorem?

    () Czy to prawda, że masz lekko porysowane szkło?

    () Czy to prawda, że iPhony są produkowane w Chinach?

    -=-

    I jeszcze raz -- ZCW iPhone nie ma GG, ale coś mniej
    podatnego na stłuczenia i mniej odpornego na zadrapania.

    GG też nie jest zawsze takie same -- są różne wydania GG.

    Androidowe urządzenie jest otwarte na świat. Spełnia warunki
    narzucone ćwierć wieku temu na otwarte system operacyjne
    i podpada pod zakrzykniecie:

    -- komputery wszystkich systemów łączcie się ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-08-05 17:38:41
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 5 Aug 2014 16:55:59 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >() Czy to prawda, że iPhony są produkowane w Chinach?

    Tak. Wszystkie produkty firmy Apple produkowane sa w Chinach

    A.L.

  • 3. Data: 2014-08-05 18:05:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/5/2014 11:38 AM, A.L. wrote:
    > On Tue, 5 Aug 2014 16:55:59 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Tak. Wszystkie produkty firmy Apple produkowane sa w Chinach
    > A.L.

    a nie do konca, bo tylko 10$ z kosztu iphona idzie na oplacenie
    chinskiej produkcji. jakkolwiek sa w iphonie moduly produkowane od zera
    w chinach, to jednak role Foxconna nalezy uwazac jako skladacza, a nie
    producenta.

    a pytanie dla ciebie oblatanego w sprawach amerykańskich.
    dlaczego pod sklepami appla, w dniu premiery kolejnego modelu iphonu,
    albo jakiejkolwiek promocji i parę dni po, poza normalna białą
    hipsterką, w kolejce stoi taka masa chińczyków? <rs>

  • 4. Data: 2014-08-05 18:54:03
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-05 18:05, rs pisze:
    > dlaczego pod sklepami appla, w dniu premiery kolejnego modelu iphonu,
    > albo jakiejkolwiek promocji i parę dni po, poza normalna białą
    > hipsterką, w kolejce stoi taka masa chińczyków? <rs>

    A mnie ciekawi, dlaczego w ogóle robi się ta kolejka. Czy to tak trudno
    wytrzymać kilka dni i kupić "przy okazji"? Że tam niektórzy "vblogerzy"
    chcą jak najszybciej kupić i wrzucić mega użyteczny filmik z
    "unboksingu", to niejako rozumiem, ale normalni ludzie?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-08-05 19:13:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-08-05 18:54:03 +0200, Konspirator <x...@g...com> said:

    > Że tam niektórzy "vblogerzy" chcą jak najszybciej kupić i wrzucić mega
    > użyteczny filmik z "unboksingu", to niejako rozumiem, ale normalni
    > ludzie?

    Zdefiniuj ,,normalny ludź".
    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2014-08-05 19:32:58
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pyta?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 05 Aug 2014 18:54:03 +0200, Konspirator
    <x...@g...com> wrote:

> [...]
    >chcą jak najszybciej kupić i wrzucić mega użyteczny filmik z
    >"unboksingu", to niejako rozumiem, ale normalni ludzie?

    Bo w pewnej subkulturze produkty firmy Apple sa symbolem statusu. Czym
    nowszy produkt i czym mniejszy numer seryjny, tym wiekszy status.

    Gdy zmarl Steve Jobs byllem akurat w Nowym Jorku, pod "sztandarowym"
    sklepem Apple. Byl tlum, swieczki itede. Mloda, kuso ublana panienka,
    z kolczykami wszedzie i zadziwiajacym makijazem plakala jak dziecko,
    spazmujac: "i-jak-my-teraz-bedzie-myyy-zyyyyliii?..."

    A.L.

  • 7. Data: 2014-08-05 19:37:10
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-05 19:32, A.L. pisze:
    > Bo w pewnej subkulturze produkty firmy Apple sa symbolem statusu.

    Ta subkultura się jakoś nazywa?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2014-08-05 20:07:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 05 Aug 2014 19:37:10 +0200, Konspirator
    <x...@g...com> wrote:
    > Ta subkultura się jakoś nazywa?

    Kupertyni.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2014-08-05 23:38:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "A.L." g...@4...com

    "rs" 53e100dd$0$51539$b1db1813$7...@n...astraweb.com

> [...]

    > modelu iphonu, albo jakiejkolwiek promocji i parę dni
    > po, poza normalna białą hipsterką, w kolejce stoi taka

    Dzięki obu panom za informacje.

    -=-

    -- Co to znaczy Swiss Made?

    http://zegarkicasio.blox.pl/2011/01/Co-to-znaczy-SWI
    SS-MADE.html

    Wedlug definicji standardu z 1971 roku:

    Zegarek moze byc swiss made jezeli:
    - ma szwajcarski mechanizm
    - jest montowany w szwajcarii
    - przechodzi koncowa kontrole w szwajcarii

    A szwajcarski mechanizm to:
    - jest skladany w szwajcarii
    - przechodzi kontrole w szwajcarii
    - minimum 50% wartosci czesci mechanizmu jest
    produkowana przez szwajcarskich producentow.

    Tak wiec mozna kupic zegarek z chinska koperta i bransoleta
    ktorego wiekszosc czesci mechanizmu pochodzi z chin, choc
    jako ze sa tanie stanowia ponizej 50% wartosci mechanizmu.

    W wersji ekstremalnej pewnie nawet chinczycy siedza w malym
    mieszkanku pod zurichem i skladaja zegarki ktorych mechanizmy
    pochodza z shenzen, a tylko jeden wychwyt jest z malej fabryki
    Pana Chao mieszkajacego od lat pod Genewa. Jest to jednak
    wyjatkowo drogi wychwyt, drozszy nawet niz cala reszta tego
    mechanizmu stanowiac ponad 50% jego wartosci.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Innym też dziękuję za udział.

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Kupertyni.

    Uznałem że warto ostrzec nieświadomych ludzi nachalnie nakłanianych
    przez Pszemola do inwestowania (uczuć i pieniędzy oraz czasu) w iPhona.

  • 10. Data: 2014-08-06 03:45:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lrqra3$gvg$2@node1.news.atman.pl...
    > () Czy to prawda, że używasz na co dzień iPhona?
    > Zakładam, że tak.

    Tak jest... od ponad 3 i pół lat.

    > () Czy to prawda, że to urządzenie jest dla...
    > ...zamkniętego kręgu? ;) Fejsbuka, Twitera,
    > m@ila, WWW?...

    Nie bardzo rozumiem pytanie - czy możesz go zadać
    innymi słowami?

    Każdy smartfone może służyć lepiej lub gorzej do tych
    kunkcji które wymieniłeś, a zwykle służą do wielu innych
    których nie wymieniłeś, to bardzo uniwersalne urządzenia.

    > () Czy to prawda, że wydobycie czegoś (informacji,
    > danych, plików) z tego urządzenia jest trudne?

    Uważam że nie jest trudne.

    > () Czy to prawda, że miałeś problemy z przewodem zasilającym/USB?

    Tak jest.

    > () Czy to prawda, że miałeś problemy z akumulatorem?

    Nieprawda.

    > () Czy to prawda, że masz lekko porysowane szkło?

    Tak, mam dwie małe ryski które powstały na raz, w jeden dzień.
    Nie przeszkadzają one w absolutnie niczym podczas codziennego
    używania smartphone. Nie powstają nowe. Dwie ryski na ekranie
    używanego codziennie od ponad 3 lat telefonu bez folii, bez
    obudowy to chyba bardzo dobry, żeby nie powiedzieć wyśmienity wynik?

    > () Czy to prawda, że iPhony są produkowane w Chinach?

    Tak, produkty Apple są składane do kupy przez firmę FOXCONN.
    Tą samą firmę która składa produkty HP, Dell, Sony, Nintendo,
    Motorola, Nokia, Samsung i Amazona... Czy to jakiś problem?

    Być może zainteresuje Cię to:
    http://financesonline.com/how-iphone-is-made/
    Oraz to:
    http://www.iphonelife.com/blog/11445/breakdown-iphon
    e-components-assembled-china-us650

    Pytanie o to gdzie składa się produkt właściwie jest pytaniem
    o jego solidność wykonania i niezawodność użytkowania...
    I właściwie nie interesuje nikogo GDZIE jest przedmiot
    składany ale JAK DOBRZE jest składany - na podstawie tego
    gdzie jest składany możemy zgadywać lepiej lub gorzej co do
    tego jak się będzie tego telefonu używać, jak się będzie psuł, itp.

    Okazuje się że mimo iż większość produkowanych na świecie
    smartfonów (tak, włącznie z telefonami Samsunga!) składana
    jest w Chinach to jednak mają one różną niezawodność...
    A więc nie jest tak prosto oszacować jak się będzie sprawował
    produkt tylko na podstawie tego w jakim państwie jest montowany.
    W szczególności z raportu ogłoszonego przez firmę FixIt wychodzi
    że iPhone jest około 3 razy bardziej niezawodny niż smarfony
    Samsunga, mimo iż oba składanie w Chinach.
    Poczytaj sobie szczegóły sam:
    http://venturebeat.com/2013/02/22/iphones-are-3x-mor
    e-reliable-than-samsung-smartphones-fixya-says/

    > I jeszcze raz -- ZCW iPhone nie ma GG, ale coś mniej
    > podatnego na stłuczenia i mniej odpornego na zadrapania.

    To są niepotwierdzone przypuszczenia bez znanych źródeł.

    > Androidowe urządzenie jest otwarte na świat. Spełnia warunki
    > narzucone ćwierć wieku temu na otwarte system operacyjne
    > i podpada pod zakrzykniecie:
    >
    > -- komputery wszystkich systemów łączcie się ;)

    A przede wszystkim są tanie...
    Co tak naprawdę do Ciebie głównie przemawia...