  • 51. Data: 2010-09-28 11:47:11
    Temat: Re: Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-28, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:
    > Chyba ze zrobimy jakas petycje (moze wątek specjalny) i to mu podeslemy?
    > Bo poziom sikacza jest zenujacy i w dodatku kosztem zaniżania poziomu
    > p.r.m. nabija komus prywatną kase.

    Ja jestem za. Moze watek podobny do glosowan ktore sie przeprowadza
    na usenecie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2010-09-28 14:30:36
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Inna sprawa, ktoś inny zarzucił mi że motor z wózkiem a nie z przyczepką.

    To bylem ja.

    > Chuj z tym! Nie znam się na motorach, nie mam prawa jazdy kat A i nie
    > muszę wiedzieć że nazywa się to wózek boczny a nie przyczepka boczna.

    To po co medrkujesz?

    > (...) przyczepić z boku ale co to zmienia? Co kurwa?

    To, ze czepiasz sie szczegolow, jednoczesnie udowadniajac, ze w ogole Cie
    one nie obchodza. Nauczylem sie z takimi nie dyskutowac merytorycznie, wiec
    sie czepiam pierdol.

    > Niestety ale żaden z przyklaskujących nie ma odwagi się przyznać że tak
    > naprawdę nie zrozumiał o czym tak naprawdę jest w tym przepisie mowa, mało
    > tego, podałem interpretację w linku a wy nadal swoje.

    Mi sie wydaje, ze tylko Gildor i kilku innych dyskutujacych z Toba jest w
    stanie Cie zrozumiec. Po prostu masz problem z jasnym przekazaniem mysli.
    Moze masz racje i moze sie okazac, ze myslicie tak samo z Gildorem, ale
    naprawde ciezko sie Ciebie czyta.

    > Życzę wam wszystkim powodzenia i bezstresowej i bezpioecznej jazdy na
    > waszych pięknych motocyklach.

    Dziekuje. Albo moze nawet w imieniu grupy powiem: dziekujemy. Jeszcze by sie
    przydaly zyczenia ladnej pogody.

    > Grupa zostanie zaraz właśnie u mnie zanulowana.

    Taaaa... na 100% sobie odpuscisz i nie przeczytasz co Ci Gildor napisze;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 53. Data: 2010-09-28 14:31:19
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Ja jestem za. Moze watek podobny do glosowan ktore sie przeprowadza
    > na usenecie?

    Ja tez.

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. kto zacznie nowy watek?

  • 54. Data: 2010-09-28 14:46:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ivam pisze:
    > Taaaa... na 100% sobie odpuscisz i nie przeczytasz co Ci Gildor napisze;)

    nie chce mi się kompletnie. rozwlekł wszystko, a na końcu i tak wyszło
    na to samo.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 55. Data: 2010-09-30 07:11:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    przepraszam ze odpowiadam na twoj post a nie trola - on siedzi w kf i nie
    mam jak mu odpowiedziec:) a mam tylko bardzo krotka wiadomosc:

    marko1a dla ciebie to "Pana Guta".