-
71. Data: 2012-12-01 23:55:29
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: "szufla" <b...@e...pl>
>>> Teraz szukaj jednopasmówki o przez którą przejeżdza 5k samochodów.
>>> Dzwigowa? - 34k na dobę, więc może w szczycie się do tego zbliża. Tylko,
>>> że na Dźwigowej masz już max, a do tramu spokojnie zamiast 100 wejdzie
>>> 200 paxów.
>
> A do kazdej osobowki wejda 4 osoby, jak juz maxa liczymy... (tak, wiem, ze
czesciej
> max w tramwaju niz w osobowce)
E tam 4 :)
http://www.bahninfo-forum.de/embed_images/a1c/0a8/96
a/d04/7ab/8f5/c1f/7e9/8d2/a2e/e6_1200x920.jpg
sz.
-
72. Data: 2012-12-02 06:43:14
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
Użytkownik Artur Maśląg napisał:
> Ciekawe. Czekam więc na zalewanie ciągów tramwajowych asfaltem
> i puszczanie tamtędy autobusów. Trakcję jak mniemam powiesić będzie
> można np. pod balonami.
A niby czemu? Zachowana jest skrajnia drogowa na skrzyżowaniu drogi
kołowej z torem tramwajowym? Zachowana. Znaczy sieć trakcyjna wisi na
właściwej wysokości. A słupy stać mogą poza jezdnią w ogóle. Tak coś
ostatnio nam Most Śląsko - Dąbrowski i kawał Solidarności tak
zorganizowali że autobusy zasuwają środkiem po torowisku i stają na tych
samych przystankach - bo stanie na osobnych zupełnie już korkowało ulicę.
--
Darek
P.S. Gdzie żeś ty bywał, czarny baranie? Długo cię tu nie widziano!
-
73. Data: 2012-12-02 11:36:06
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: Shrek <...@w...pl>
On 2012-12-01 23:00, Axel wrote:
> A do kazdej osobowki wejda 4 osoby, jak juz maxa liczymy... (tak, wiem,
> ze czesciej max w tramwaju niz w osobowce)
Dobra - uwzględnijmy pod jednym warunkiem - ja znajdę 1000 osób w 10
tramwajach pod rząd, a ty 1000 osób w 250 samochodach pod rząd;) Jak już
dyskutujemy o przepustowościach, to dyskutujmy o realnych. Ja też mogę
policzyć 4 wagonowe tramwaje;)
>> A teraz niech policzy np. uciążliwość dla środowiska itd... :)
>>
>
> No, jak sie policzy prad uzyskany z wegla brunatnego, to nie wiem, czy
> tak idealnie wyjdzie.
Idealnie nie - w porównaniu do silnika spalinowego - kosmicznie lepiej.
Shrek.
-
74. Data: 2012-12-02 12:57:11
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>
"Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:k9faum$i8u$1@node1.news.atman.pl...
>
>>> A teraz niech policzy np. uciążliwość dla środowiska itd... :)
>>>
>> No, jak sie policzy prad uzyskany z wegla brunatnego, to nie wiem, czy
>> tak idealnie wyjdzie.
>
> Idealnie nie - w porównaniu do silnika spalinowego - kosmicznie lepiej.
Uwzgledniajac oddzialywanie kopalni odkrywkowych na srodowisko? Nooo, nie
jestem taki przekonany.
--
Axel
-
75. Data: 2012-12-02 13:04:24
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: Shrek <...@w...pl>
On 2012-12-02 12:57, Axel wrote:
>
> "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:k9faum$i8u$1@node1.news.atman.pl...
>>
>>>> A teraz niech policzy np. uciążliwość dla środowiska itd... :)
>>>>
>>> No, jak sie policzy prad uzyskany z wegla brunatnego, to nie wiem, czy
>>> tak idealnie wyjdzie.
>>
>> Idealnie nie - w porównaniu do silnika spalinowego - kosmicznie lepiej.
>
> Uwzgledniajac oddzialywanie kopalni odkrywkowych na srodowisko? Nooo,
> nie jestem taki przekonany.
No w sumie racja. Ale wszystko kwesją definicji. Wydobycie i transport
ropy też takie fajne nie jest.
Shrek.
-
76. Data: 2012-12-02 14:25:37
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: tÎż
masti wrote:
> skoro to takie proste to dawaj, pokaż swoją madrość
Nie będę Cię wyręczał w myśleniu, osiołku.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
77. Data: 2012-12-02 14:26:36
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: tÎż
Shrek wrote:
> Aleje Jerozolimskie - ok 1 tram/min = 60/h. Puste nie jeżdzą więc
> załóżmy 100 na tram - IMHO realnie - wszystko w szczycie. 6 tysięcy
> paxów na godzinę i wcale nie wyczerpana pojemność.
>
> Teraz szukaj jednopasmówki o przez którą przejeżdza 5k samochodów.
> Dzwigowa? - 34k na dobę, więc może w szczycie się do tego zbliża. Tylko,
> że na Dźwigowej masz już max, a do tramu spokojnie zamiast 100 wejdzie
> 200 paxów.
Dlaczego raz liczysz ludzi, a raz pojazdy?
--
ss??q s? ??u??ou??
-
78. Data: 2012-12-02 16:22:22
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia 02 Dec 2012 13:26:36 GMT, tÎż napisał(a):
> Shrek wrote:
>> Aleje Jerozolimskie - ok 1 tram/min = 60/h. Puste nie jeżdzą więc
>> załóżmy 100 na tram - IMHO realnie - wszystko w szczycie. 6 tysięcy
>> paxów na godzinę i wcale nie wyczerpana pojemność.
>>
>> Teraz szukaj jednopasmówki o przez którą przejeżdza 5k samochodów.
>> Dzwigowa? - 34k na dobę, więc może w szczycie się do tego zbliża. Tylko,
>> że na Dźwigowej masz już max, a do tramu spokojnie zamiast 100 wejdzie
>> 200 paxów.
>
> Dlaczego raz liczysz ludzi, a raz pojazdy?
Bo prawde mowiac te samochody to z reguly 1 osobe wioza.
J.
-
79. Data: 2012-12-02 16:24:50
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: tÎż
J.F. wrote:
> Bo prawde mowiac te samochody to z reguly 1 osobe wioza.
Przyjrzyj się dokładnie. Poza tym są jeszcze autobusy i to w sporej
liczbie. Do tego dochodzą inne mankamenty takiego porównania, jak np.
wybór przykładu z dupy -- Dźwigowej.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
80. Data: 2012-12-02 18:53:31
Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
Od: Shrek <...@w...pl>
On 2012-12-02 14:26, t? wrote:
> Shrek wrote:
>
>> Aleje Jerozolimskie - ok 1 tram/min = 60/h. Puste nie jeżdzą więc
>> załóżmy 100 na tram - IMHO realnie - wszystko w szczycie. 6 tysięcy
>> paxów na godzinę i wcale nie wyczerpana pojemność.
>>
>> Teraz szukaj jednopasmówki o przez którą przejeżdza 5k samochodów.
>> Dzwigowa? - 34k na dobę, więc może w szczycie się do tego zbliża. Tylko,
>> że na Dźwigowej masz już max, a do tramu spokojnie zamiast 100 wejdzie
>> 200 paxów.
>
> Dlaczego raz liczysz ludzi, a raz pojazdy?
Liczę ludzi - jeden samochód = 1,2 ludzia, tak wynika ze statystyk.
Dodam jeszcze, że przejazd Wiatraczna-Centrum tramwajem, spełnia z
grubsza ogólnie przyjęte normy w Europie, czego nie da się powiedzieć o
przejeździe samochodem Ratusz Bemowo - węzeł Łopuszańska (choć to zależy
od przyjętych norm;).
Shrek.