  • Data: 2012-12-14 23:13:33
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.12.2012, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wroted:

    /inventaire/charge.asp?inv=13&doc=13e-inventaire-Cha
    p03-3.5.7-Pologne.pdf

    > Widzę bardzo duże różnice w stosunku do twierdzenia, że 80% jest
    > z drewna. Bo 3.9 z 7.3 to jest 53%

    Czyli pisząc z pamięci pomyliłem energię ogółem z energią elektryczną.
    Co to zmienia w argumentacji? Nadal twierdzenie, że całość energii
    elektrycznej powstaje z paliw kopalnych jest nonsensem, nawet w Polsce.

    > i zawiera całość biomasy, nie tylko drewno.

    Na pewno jesteś w stanie podać całą masę elektrowni, które palą
    prasowaną słomę, wierzbę energetyczną czy odpady, prawda? Uważasz,
    że znasz ten rynek lepiej od tego analityka, który prognozuje
    zużywanie 2/3 produkcji drewna przez elektrownie w roku 2020?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>