  • 31. Data: 2015-03-25 00:00:29
    Temat: Re: Długie przyzwyczajanie się do nowego samochodu.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ww"

    Witam. Nie będę nawet głupio pytał czy to normalne, że potrzebuje 2
    tygodni żeby przyzwyczaić się do nowego samochodu. Zastanawiam się
    raczej czy jest na tym świecie jeszcze ktoś kto tak ma. I nie chodzi mi
    tu o "zwykłe" przyzwyczajenie. Przez pierwszy tydzień mam problem z
    ruszeniem z miejsca, problem z używaniem kierunkowskazów, problem z
    wszystkim. Wyjeżdżam w końcu na ulicę i jadę dziko oraz
    nieprzewidywalnie jak baba. Przez 4 lata jeździłem cały czas tym samym
    autem i nie było ze mną najgorzej, a tu przesiadka i szok. Powinienem
    iść oddać prawo jazdy ? Zastrzelić się ? Przesiadka z pandy na corse d.

    W sumie to było już jakiś czas temu. Teraz pewnie znowu miałbym problemy
    z pandą czy dowolnym innym autem. Z ciekawości zacząłem obserwować czy
    inni mają jakiekolwiek kłopoty z przyzwyczajeniem się do auta którego
    na co dzień nie użytkują. No i nie mają...
    ---
    Jak używają jedno auto to mają. Jak wiele to nie.

  • 32. Data: 2015-03-25 00:14:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:2eo3ha57tdicdvg5ks652sueq5nkp21qvh@4ax.
    com...

    > W Dacii nie masz klaksonu na dźwigni kierunkowskazów?

    Mam i jak zwykle cholernie mi to przeszkadza.
    Nawet w Megane klakson był na środku kierownicy.

    Czy z mojej wypowiedzi zrozumiałeś, że uważam francuskie auto za normalny
    samochód? ;-)

    >Mnie to wkurza,
    > bo w Renówce mam tak, a w Focusie na kierownicy. Swoją drogą ten
    > patent z klaksonem na dźwigni to słaby wymysł.

    Mega słaby.
    Zamiast trąbić włącza się kierunki lub światła zazwyczaj.

    > I jeszcze jedno - w Renówce wycieraczki włącza się w dół, w Fordzie
    > dźwignia idzie w górę ;)

    To akurat co drugi samochód ma inaczej, więc już nawet nie zwracam uwagi.

    ---
    Avast.

  • 33. Data: 2015-03-25 10:36:50
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-03-24 o 23:12, jerzu pisze:
    > On Tue, 24 Mar 2015 12:33:38 +0100, "J.F."
    > <j...@p...onet.pl> wrote:
    >

    > W Focusie lekkie dotknięcie dżwigni w górę lub dół powoduje trzykrotne
    > mignięcie kierunkami. Kierunkowskaz włącza się normalnie, przez
    > przełączenie dźwigni w górę lub dół do odpowiedniej pozycji.

    Dokładnie, supersprawa. Pierwszy raz widziałem to w skodzie, a teraz mam
    w chevrolecie i jak wsiadam do samochodu żony, to strasznie mi tego
    brakuje.

  • 34. Data: 2015-03-25 22:05:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 25 Mar 2015 00:14:36 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Czy z mojej wypowiedzi zrozumiałeś, że uważam francuskie auto za normalny
    >samochód? ;-)

    Normalne do końca nie są. Np. wszędobylskie torxy ;)
    Myślałem że może w Dacii, marce z rodowodem rumuńskim, klakson jest
    normalnie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 35. Data: 2015-03-25 23:17:26
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie, supersprawa. Pierwszy raz widziałem to w skodzie, a teraz mam w
    > chevrolecie i jak wsiadam do samochodu żony, to strasznie mi tego brakuje.

    Na znanym portalu aukcyjnym za niewielkie pieniądze można kupić gotowe
    moduły które taką funkcję obsługują. Jeśli masz słabe umiejętności manualne,
    to pierwszy lepszy elektryk samochodowy Ci to podłączy.

    Wiwo

  • 36. Data: 2015-03-25 23:17:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:km86hah5vfj4p0e2hm9dqk0unvssrdet1v@4ax.
    com...

    > Normalne do końca nie są. Np. wszędobylskie torxy ;)
    > Myślałem że może w Dacii, marce z rodowodem rumuńskim, klakson jest
    > normalnie :)

    Po Megane też miałem taką nadzieję, że już się wyleczyli ż tego kretyńskiego
    pomysłu.
    Ale wiesz jak to z nadziejami w Renault - jaki idzie coś zepsuć, to zepsują.

  • 37. Data: 2015-03-26 13:40:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    On Wed, 25 Mar 2015 00:14:36 +0100, "Cavallino"
    >Normalne do końca nie są. Np. wszędobylskie torxy ;)

    To jest wlasnie normalne ... lepiej sie wkreca w fabryce :-)

    >Myślałem że może w Dacii, marce z rodowodem rumuńskim, klakson jest
    >normalnie :)

    Jakim rumunskim rodowodem ?
    Stara Dacia, bodajze 1310, to przeciez byl Renault 12. I ona juz chyba
    miala klakson w dzwigni. Zreszta namietnie skrecana srubami M7x1.

    Potem robili ... citroena Vise.
    Teraz znow renowke.

    To czego Ty chcesz od klaksonu ?

    J.

  • 38. Data: 2015-03-26 14:15:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, March 26, 2015, 1:40:35 PM, you wrote:

> [...]
    > Stara Dacia, bodajze 1310, to przeciez byl Renault 12. I ona juz chyba
    > miala klakson w dzwigni. Zreszta namietnie skrecana srubami M7x1.

    Z klawiszem kierunkowskazu na konsoli...
    Ale za to fotele były wygodne :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2015-03-26 14:59:03
    Od: Wanamingo <m...@g...com>

    > Mega słaby.
    > Zamiast trąbić włącza się kierunki lub światła zazwyczaj.

    Taaa.
    Starsze mitsubishi L200 - nie dość, że wersja z kierownicą po prawej stronie, to
    jeszcze zamienione stronami kierunkowskazy z wycieraczkami. Na początku ubaw przedni
    :D

  • 40. Data: 2015-03-26 15:04:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Wanamingo" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    Starsze mitsubishi L200 - nie dość, że wersja z kierownicą po prawej
    stronie, to jeszcze zamienione stronami kierunkowskazy z wycieraczkami. Na

    Podobno w Australii tak mają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba