    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dławik z drutu oporowego -- jak podłączyć
    Date: Fri, 27 Jan 2017 11:58:29 +0100

    > Palnik mam, boraks i lut się skombinuje, ale nie wiedziałem,
    > że chromonikieliny czy inne kanthale się dają lutować.

    I to dobrze.
    Możesz też zrobić inaczej. Włożyć taki drucik w większą tulejkę HI
    (typowa elektryczna dla linek - polecam dłuższy rodzaj) i uzupełnić
    miejsce w tulejce zwykłą linką - przewodem. Taką tulejkę zakuć i co
    najważniejsze - skręcić w kostce obydwoma śrubami. W ten sposób
    dostaniesz przedłużenie już zwykłą linką. To dosyć odporne połączenie i
    nie zdarzało mi się mieć problem z nim.

    Zakładam oczywiście, że nie robisz elementu grzejnego.

    Miłego.
    Irek.N.