  • 41. Data: 2013-05-16 12:37:01
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 10:25, Lewis pisze:
    > W dniu 2013-05-16 09:36, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > W dzień sygnalizuję wszystko z wyprzedzeniem.

    A w nocy to już nie trzeba?

    > Późno w nocy, debilne trzymanie na hamulcu podczas gdy samochód nie ma
    > ASB i nie stoi na pochyłym terenie nie jest normalne i tak, irytuje
    > mnie, zwłaszcza jak ktoś jeszcze do jakiegoś starego truchła pozakłada
    > diodowe lampki...

    A to tak jak pisałem - może warto się przejść do lekarza ;)

  • 42. Data: 2013-05-16 12:37:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-16 11:16, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Mi się średnio podoba, ale nie o gustach tutaj dyskutujemy ;)
    > Sam Opel chyba też ostatnio stwierdził, że klienci 'zadowoleni'
    > z tego rozwiązania są w mniejszości ;)

    Nie sądzę - zareagowali raczej na utyskiwania redaktorów gazetek, którzy
    polubili krytykowanie tego rozwiązania.
    Teraz tak lubią sobie napisać o ilości przycisków na panelu radia - tez
    bez sensu :), ale aż się boję co Opel wymyśli, żeby to ukrócić - oby nie
    rozstrzelenie tych przycisków po całym samochodzie (z naciskiem na
    kierownicę) jak to lobią Francuzi na ten przykład (i nie tylko).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 43. Data: 2013-05-16 12:38:48
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 10:28, mappl pisze:

    > ledowe mocne stopy w jakimś suvie świecące w nocy przez kilkadziesiąt
    > sekund prosto w oczy potrafią nieźle oślepić.

    No popatrz, pewnie też mają magiczne właściwości - hipnotyzują
    stojących z tyłu, by w pełni otwartymi oczami wpatrywali się
    wprost w źródło światła :)

  • 44. Data: 2013-05-16 12:48:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-16 12:37, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > A w nocy to już nie trzeba?

    Trzeba i sygnalizuję tylko nie nadużywam.

    > A to tak jak pisałem - może warto się przejść do lekarza ;)

    Lepiej przejechać, nie używając żadnych świateł, będzie podstawa do badań :D

    Lewis

  • 45. Data: 2013-05-16 12:50:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-16 12:38, Artur Maśląg pisze:

    > No popatrz, pewnie też mają magiczne właściwości - hipnotyzują
    > stojących z tyłu, by w pełni otwartymi oczami wpatrywali się
    > wprost w źródło światła :)

    A wiesz że człowiek jest tak skonstruowany że "defaultowo" skupia się na
    oświetlonych/jaskrawych obiektach?
    Stanie z wciśniętym hamulcem gdy nie jest to kompletnie potrzebne to
    kretynizm i tyle.

    Lewis

  • 46. Data: 2013-05-16 13:01:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał
    >A wiesz że człowiek jest tak skonstruowany że "defaultowo" skupia się
    >na oświetlonych/jaskrawych obiektach?
    >Stanie z wciśniętym hamulcem gdy nie jest to kompletnie potrzebne to
    >kretynizm i tyle.

    Porysowanie komus zderzaka, bo sie myslalo ze droga plaska, to jest
    dopiero kretynizm :-)

    J.

  • 47. Data: 2013-05-16 13:15:48
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 12:48, Lewis pisze:

    > Trzeba i sygnalizuję tylko nie nadużywam.

    Z tego co napisałeś wynika, że sygnalizujesz nie zamiar, a rozpoczęcie
    manewru. Wynikałoby z tego, że poprawne używanie np. kierunkowskazów
    uważasz za nadużywanie.

    > Lepiej przejechać, nie używając żadnych świateł, będzie podstawa do
    > badań :D

    Spoko, może pomoże z irytacją :)

  • 48. Data: 2013-05-16 13:16:51
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 12:50, Lewis pisze:
    > W dniu 2013-05-16 12:38, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > A wiesz że człowiek jest tak skonstruowany że "defaultowo" skupia się na
    > oświetlonych/jaskrawych obiektach?

    Tak, tylko związek średni. Świecenie sobie latarką w oczy jest głupim
    pomysłem.

    > Stanie z wciśniętym hamulcem gdy nie jest to kompletnie potrzebne to
    > kretynizm i tyle.

    Różne kretynizmy można spotkać, a stanie z wciśniętym hamulcem do
    nich średnio należy, szczególnie że ciężko stwierdzić, czy faktycznie
    nie było potrzebne.

  • 49. Data: 2013-05-16 13:17:35
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Porysowanie komus zderzaka, bo sie myslalo ze droga plaska, to jest
    dopiero kretynizm :-)

    ja jestem ten "komus" ...dziadek, ktory to zrobil tez tak myslal a ze
    zmysly nie zarejestrowaly dodatkowych impulsow w postaci migania
    dlugimi czy klaksonu to juz inna bajka ... nie mial szans mocno
    namieszac (cinqecento vs panzerwagen) wiec pogrozilem paluchem i
    puscilem plazem :-)

    P.

  • 50. Data: 2013-05-16 13:26:37
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 12:37, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-05-16 11:16, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Nie sądzę - zareagowali raczej na utyskiwania redaktorów gazetek, którzy
    > polubili krytykowanie tego rozwiązania.

    Tak naprawdę nie zauważyłem specjalnego utyskiwania redaktorów gazetek
    akurat na to rozwiązanie - utyskują sobie na różne rozwiązania, taka
    ich rola. Niestety utyskują również użytkownicy i ich potrafię
    zrozumieć :)

    > Teraz tak lubią sobie napisać o ilości przycisków na panelu radia - tez
    > bez sensu :)

    Mirek - przyciski radia to nie kierunkowskazy. To już bardziej
    sygnał dźwiękowy, ale tego się rzadko używa.