  • Data: 2013-06-15 22:23:29
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kpihu0$d6h$...@n...task.gda.pl...

    > Nie po to piszę jeszcze raz, żeby koniecznie mieć ostatnie
    > słowo w tym dialogu. Chodzi mi o to, że motoryzacją można
    > się pasjonować na różne sposoby. Akurat szybka jazda
    > i radość z zaskakiwania bliźnich ryzykownymi manewrami

    Jest mi obca.
    Tyle, że Ciebie z tego co piszesz zaskakuje na drodze zbyt dużo rzeczy,
    lepiej więc odstaw kółko, bo jesteś niebezpieczny.

    > to nie jest to, o co mi idzie podczas jazdy. Wolę
    > delektować się samochodem, tym jak mi jest posłuszny,
    > jak wygodny i jak spokojnie i bezpiecznie mogę się nim
    > poruszać,

    Równie dobrze możesz w nim stać na parkingu, a najlepiej we własnym garażu,
    żeby bez potrzeby miejsca parkingowych nie zabierać.

    bez stresów, a nawet z przyjemnością, w tym
    > słuchając dobrej muzyki. Jeśli samochód jest odpowiednio
    > wyciszony. A także i lekturę można uzupełnić, bo audiobooków
    > coraz więcej. Korki mniej męczą, a i droga poza miastem
    > staje się jakby krótsza.

    ROTFL !!!
    Ślamazarna jazda wydłuża, a nie skraca drogę, robi ją również bardziej, a
    mniej męczącą.
    W ogóle dorabianie teorii do własnych fobii i strachów jest cokolwiek nie na
    miejscu, zwłaszcza na takich grupach.