  • Data: 2010-02-17 23:14:12
    Temat: Re: Dlaczego w fonach odwrotny układ cyfr jak w kompach
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Zadam pytanie - jak sądzisz: co było pierwsze? Telefon z klawiaturą
    > czy klawiatura w wersji IBM PC?

    A boa wiem? Olivetti Programma 101(*) to jest rok 1965 i już miał układ
    kalkulatorowy/pecetowy. Nie wiem, czy było coś wcześniejszego...
    Update: googiel pokazuje np. Friden EC-130 z 1963...

    Telefon z klawiaturą dostępny dla abonenta to 1963, prawie to samo...

    MJ
    (*) Ktoś to jeszcze pamięta? Tymi ręcami programowałem (chociaż to już
    lata '70 były), nawet może mam jeszcze w jakimś pudle rolkę
    wydruków...