-
Data: 2012-12-28 23:24:43
Temat: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Fri, 28 Dec 2012, PiteR wrote:
> na ** p.m.s ** Adam pisze tak:
>
>> Ponadto w ten właśnie sposób (zwarcie kabla [+] do masy) kasuje
>> się błędy w większości współczesnych samochodów.
[...]
> Qurczę ja w to niewierzę. Poczytałbym.
Nie wiem gdzie czytać, ale potwierdzam że powyższe (reset
przez wyłączenie zasilania - dowolna żarówka wyładuje ewentualne
pozostałości) obejmuje również autobusy :P
> Dlaczego taki uciążliwy sposób a nie guzik reset?
Bo guzik reset wymagałby doprowadzenia tego resetu do wszystkich
miejsc, które należy zresetować.
Do tego "porządny" reset wymaga osobnego połączenia, fizycznego
oddzielnego drutu do wszystkich możliwych elementów logicznych
(bo co komu po rozkazie reset przesyłanym niedziałającą magistralą).
A na deser jest pytanie, czy konstruktor fafnastego z kolei
modułu czy czujnika taką operację przewidział.
I wejście dla tego druta (czy przewidział).
Włączanie zasilania zaś niemal na pewno przewidział, tyle,
że układ resetujący w takim przypadku wręcz może być "schowany"
nie tylko w jakimś module, ale wręcz w scalaku, bez wyjścia
na zewnątrz.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.12 00:00 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 29.12.12 00:52 PiteR
- 30.12.12 02:33 Adam Płaszczyca
- 31.12.12 00:33 Adam
- 31.12.12 00:40 Miroslaw Kwasniak
- 31.12.12 00:44 Wmak
- 31.12.12 00:50 masti
- 31.12.12 01:11 Tomasz Pyra
- 31.12.12 01:18 Tomasz Pyra
- 31.12.12 03:47 Adam Płaszczyca
- 31.12.12 11:20 J.F.
- 31.12.12 12:22 Adam
- 31.12.12 15:14 Desoft
- 31.12.12 16:16 Tomasz Pyra
- 31.12.12 16:50 Sylwester Łazar
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie