  • Data: 2018-04-05 21:02:41
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-02 o 10:54, kk pisze:

    > Będzie ?

    Do tego zmierza impreza z samochodami autonomicznymi.

    > Czemu taksówki nie są o wiele tańsze ?

    Bo w taksówce oprócz kosztu samochodu, jego amortyzacji, paliwa,
    serwisu, parkowania, opon, ubezpieczenia płaci się przede wszystkim za
    czas człowieka. Taksówkarz musi się utrzymać przy życiu za to, co
    wyjeździ. Nikt nie będzie pracował na taksówce, jeżeli siedząc w niej
    nie zarobi na dach nad głową, żarcie i wszystko inne, co potrzebne do życia.

    > Czemu wolimy własny

    Wolimy? Może pisz za siebie.
    Niektórzy wolą, inni nie wolą.
    Metro, tramwaje i autobusy, pociągi są pełne ludzi. Szczególnie w
    godzinach szczytu nie sposób się wcisnąć.

    > samochód od komunikacji miejskiej ?

    Mieszkania przy linii metra i/lub z dostępem do komunikacji miejskiej są
    dużo droższe, niż mieszkania bez dojazdu komunikacją. A mimo wyższych
    cen ludzie je chętnie kupują.

    Nie wiem, dlaczego inni ludzie wolą własny samochód. Mogę powiedzieć,
    dlaczego ja wolę. Bo nie muszę stać na przystanku, czekać, czy
    przyjedzie, czy nie przyjedzie. Bo mogę dojechać tam, gdzie komunikacja
    nie dojeżdża, albo zbyt długo by trwał dojazd komunikacją. Bo mogę coś
    przewieźć oprócz własnej dupy. Bo jak byłem mały, to na amerykańskich
    filmach się napatrzyłem, jakie to jest fajowe i w ogóle sexy jechać
    samochodem i tak mi ta bajeczka zapadła w pamięć, że wbrew
    racjonalności, a nawet wiedząc, że to obrazek malowany dzięki
    sponsoringowi i na zamówienie przemysłu motoryzacyjnego skłonny byłem
    niezłe pieniądze, zamiast ciekawiej wydać, to utopić w kupie złomu i
    plastiku, która za parę lat będzie dużym śmieciem.

    > Czemu ... w ogóle piszesz jak będzie
    > jak wystarczy rozglądnąć się.

    Spójrz, jaki jest tytuł niniejszego wątku.