  • Data: 2018-04-01 11:22:24
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: Yakhub <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Mar 2018 22:22:45 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Oprocz tego prywatnych włascicieli aut jest dzis ogromna masa - świat
    > odchodzi od modelu posiadania auta na własność do modelu dzierżawienia auta
    > na chwilę, tylko gdy potrzebujesz.

    Dla mnie to jest jak porównywać mieszkanie (choćby i wynajęte) i hotel -
    porównujesz nieporównywalne.

    We własnym samochodzie, jak rozleje mi się napój na fotel, to pogodzę się z
    plamą na tapicerką i będą z nią żył.

    W cudzym samochodzie oznacza to konkretne $$ wydane na czyszczenie.

    We własnym samochodzie mam całą masę przydasiów - butelkę mineralnej,
    zachomikowane 20pln w razie, gdybym zapomniał portfela, zapasową dyżurną
    pieluchę, dziecko ma swój ulubiony fotelik (i zachomikowaną kiełbaskę z
    zeszłego tygodnia), scyzoryk, latarkę, aspirynę, długopis, notes, uchwyt
    pasujący do mojego telefonu (w tym miejscu, w którym ja lubię), słuchawkę
    bluetooth (moją), ładowarkę, zapasowy kabelek USB do telefonu, "dyżurny"
    zasilacz do laptopa i pierdylion innych rzeczy, które tam po prostu są.

    Od 2 tygodni w bagażniku mojego samochodu jeździ rower syna - jest w użyciu
    codziennie po przedszkolu, po czym wraca do bagażnika.

    Jak jadę na zakupy, to czasami zapomnę rozładować w domu samochód i jeszcze
    przez 2 dni jeżdżą ze mną w bagażniku do pracy - i nie jest to żaden
    problem.

    Samochód jest w pewnym sensie przedłużeniem domu.

    --
    Yakhub