  • 21. Data: 2012-09-24 16:52:45
    Temat: Re: Dlaczego software to F35 jest pisany w C++ a nie w Ada
    Od: Roman W <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 14:48:30 UTC+1 użytkownik slawek napisał:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    .pl...

    > Sorry, ale czy ty nie jesteś kobietą? A przynajmniej feministką?
    > Bo te wprost uwielbiają tego rodzaju kwiecistość mowy.

    Znasz jakies osobiscie?

    RW

  • 22. Data: 2012-09-24 17:06:05
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Mon, 24 Sep 2012 07:52:45 -0700, Roman W napisal:

    .pl...

    > Znasz jakies osobiscie?

    Nie bądź taki brutalny ;)

    --
    Edek

  • 23. Data: 2012-09-24 18:07:22
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Maciej Sobczak" <s...@g...com> napisał:

    > Software bloat widać w każdej branży.

    Swieta prawda.

    AK

  • 24. Data: 2012-09-24 18:12:04
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 24 Sep 2012 16:44:23 +0200, Jacek napisał(a):

    > Jak już tak walisz linkami, to ja poproszę linka (najlepiej Allegro), gdzie
    > taką kaczuszkę można kupić.
    > Te kupione do tej pory w sklepach z zabawkami, są jakoś mało pojętne.;)

    Obawiam sie, ze ich pojetnosc jest wprost proporcjonalna do pojetnosci ich
    wlasciciela :-P

    No offense ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 25. Data: 2012-09-24 19:08:45
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > W przypadku F35 dochodzi jeszcze wymóg posiadania odpowiednich
    > certyfikatów od amerykaskiej bezpieki (clearance).

    Przy pisaniu oprogramowania dla urzędów i instytucji publicznych w
    Polsce, gdzie masz dostęp do danych podatników, także się wymaga
    papierków od ABW.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2012-09-24 21:33:54
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Roman W" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:627776f0-124f-4f4d-80e8-dea052ecdd91@go
    oglegroups.com...
    > Znasz jakies osobiscie?

    Feministki? - Szczerze sobie odpowiedz: po co miałbym znać feministki,
    takie co nie potrafią sklecić zdania nie wtrącając do niego słowa "męski
    szowinizm"?!

    I bynajmniej nie chcę przez to obrazić twojej matki.

  • 27. Data: 2012-09-24 21:41:27
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Edek Pienkowski" <e...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:k3psst$bi9$...@m...internetia.pl...
    > Nie bądź taki brutalny ;)

    Edek, teraz ja będę brutal - ty naprawdę jesteś aż tak naiwny, aby myśleć
    że:

    1. DOD wyspowiada się z tego, jaki język programowania będzie naprawdę
    użyty?
    2. Kobyły na circa 20 MLOC nie wolno pisać w kilku językach programowania?
    3. Projekt realizowany przez 5 lub więcej lat, więc nie idzie dokształcić
    kadr w razie potrzeby?
    4. Wszystko będzie pisane ex nihilo, nawet itoa zrobią from scratch?

    I to na razie tyle.

  • 28. Data: 2012-09-24 23:40:56
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Mon, 24 Sep 2012 21:41:27 +0200, slawek napisal:

> [...]
    > kadr w razie potrzeby?
    > 4. Wszystko będzie pisane ex nihilo, nawet itoa zrobią from scratch?

    Z tym itoa to już naprawdę przesadziłeś.

    --
    Edek

  • 29. Data: 2012-09-25 02:05:38
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-09-24 15:48, slawek pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Sorry, ale czy ty nie jesteś kobietą? A przynajmniej feministką?
    >
    > Bo te wprost uwielbiają tego rodzaju kwiecistość mowy.

    Sprecyzuj: wszystkie kobiety, czy tylko kobiety feministki? Bo albo masz
    problem z kobietami, albo tylko z kobietami feministkami.

    Za trudnych słów używam, zdania za bardzo złożone, czy co? Bo nie
    rozumiem skąd ta złośliwość. Bełkot fira bardziej ci odpowiada?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2012-09-25 08:48:18
    Od: kenobi <p...@g...com>

    > 4. Wszystko będzie pisane ex nihilo, nawet itoa zrobią from scratch?

    Z tym to jest przedziwny problem
    w c bo o ile wiem po prostu nie
    da sie tego dobrze/normalnie napisac w obecnym c

    mysle ew o uzywaniu czegos
    takiego

    char* TmpStr(int d)
    {
    const int str_max = 32;
    const int str_buf_max = 32;

    static int str_it = 0;
    static char buf[str_buf_max][str_max];

    ///

    char* tmp_str = &buf[str_it++][0];

    if(str_it >= str_buf_max)
    str_it = 0;

    sprintf(tmp_str, "%.20i", d);

    return tmp_str;
    }

    co pakuje wyniki do malego statyczneg rotobufora pod spodem,
    ale to tez nie jest dobrze,

    powinno byc cos w stylu

    /*char str[20] =*/ ToStr(2.0);