-
1. Data: 2012-09-20 15:35:18
Temat: sterownosc :-(
Od: kenobi <p...@g...com>
Powiedzmy ze mam gre typu maly samochodzik
na ekranie/mapie w widoku z gory, ze sterowaniem
podobnym do kursor w lewo/prawo skret w lewo/prawo
kursor do przodu/tylu samochodzik do przodu tylu -
z tym ze chialbym by nie bylo to tak toporne
tylko jak najbardziej sterowne tj by gracz
mial kontrole/jak najwiekszy mozliwy stopien
sterownosci, nad samochodzikiem, precyzja jego ruchu
i dynamiką :-( Jak to wykonac - ciezko cos wykonac
bo urzadzenia do inputu (a pozostaje tylko mysz i klawka) pozostaja w glebokim
sredniowieczu.
Chyba poprobuje czegos w ten sposob ze kursory beda
dodawac porcje przyspieszenia do tlumionego ruchu
i ew druga reka (tj lewa) pozwala przez ze dwa
modyfikujace klawisze (np z x ) zmieniac
charakterystyke tych przysieszen spod kursora
ale nie jestem przekonany na ile to dobrze moze
wyjsc :-( [ogolnie kwestia jest poszukiwanie
jak najwiekszej sterownosci]