  • Data: 2018-05-02 08:30:15
    Temat: Re: Dlaczego samochody są drogie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 maja 2018 20:00:05 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Kiedys przykładowo wołowina była tania, teraz droga.
    > Kiedys jedzenie było moze troche drozsze ale zupełnie innej jakosci.
    > A dzis... Dzis szynka to mieso plus woda plus sól.
    Wcześniej tak samo to samo. Jeśli szynka była to była solidnie nastrzyknięta solanka

    > Zobacz ile kosztuje DOBRA szynka... Czy na pewno mniej niz 25 lat temu?

    Pomijając wynalazki typu szynka szwarcwaldzka to tak
    Tylko żeby to sprawdzić wejdź do sklepu gdzie na miejscu wędzą i tych produktów
    spróbuj
    Np. w intermarche
    Ja dużo sam wędzę to porównanie mam.
    Te z intermarche są całkiem przyzwoite a i cena w żaden sposób nie zabija
    Albo tego typu szynka
    https://leclercdrive.lublin.pl/kielbasy-i-wedzonki/1
    060501717-krakus-szynka-konserwowa-z-galaretka-455-g
    -5900244010009.html
    Za komuny to był rarytas, u nas trzeba było do trójmiasta na hale po to jeździć
    Teraz leży w Biedronkach i cena nie zabija również
    Ziemniaki- nie pamiętam cen z 10-15lat temu ale od ładnych kilku lat od lokalnego
    rolnika kupuje i płace ciągle 10zł za worek 15kg