eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
  • X-Received: by 2002:a81:4c91:: with SMTP id z139mr1231824ywa.315.1551276922149; Wed,
    27 Feb 2019 06:15:22 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:4c91:: with SMTP id z139mr1231824ywa.315.1551276922149; Wed,
    27 Feb 2019 06:15:22 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
    85.160.216.MISMATCH!m21no1278542qta.0!news-out.google.com!o7ni755qta.1!nntp.goo
    gle.com!m21no1278530qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 27 Feb 2019 06:15:21 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c767e0d$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <5c7346e1$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <1gggbgpsst42i$.dlg@myjk.org>
    <0...@t...no1>
    <5c743097$0$31425$426a74cc@news.free.fr>
    <q51l34$j3u$2@node2.news.atman.pl>
    <5c745969$0$31424$426a74cc@news.free.fr>
    <q51t4t$n1k$2@node2.news.atman.pl>
    <5c74ef07$0$31418$426a74cc@news.free.fr>
    <e...@g...com>
    <5c752cb3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c7552b9$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5c757721$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <q5477d$v93$1@node2.news.atman.pl>
    <5c767e0d$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Wed, 27 Feb 2019 14:15:22 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651187
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wednesday, February 27, 2019 at 1:09:51 PM UTC+1, Poldek wrote:

    > Prawie mnie przekonałeś, że odrzucenie tłumików i katalizatorów jest
    > najwłaściwszą drogą, którą jako ludzkość powinniśmy podążać.

    ;) no bez przesady, ale gdzies powinien byc "punkt rownowagi", praktycznie wszystkie
    tego typu systemy maja plusy dodatnie i ujemne ;)

    np. poprzednio mialem Honde CBR600 F4i, jak ja kupowalem to kilka osob odradzalo, bo
    pali wiecej 0.5-1 litr/100 niz poprzedniczka F4. Roznica byla taka, ze zamist gaznika
    miala wtrysk i dolozony katalizator.

    Co lepsze? Wiecej tlenkow azotu w spalinach, czy wieksza emisja (modnego ostatnio)
    CO2?

    No i im nowsze/bardziej skomplikowane systemy, tym bardziej awaryjne, co jest malo
    eko, bo powoduje szybsza wymiane na nowe pojazdy... a to tez koszt dla srodowiska



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: