  • 201. Data: 2009-02-27 15:23:14
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-27 16:19:26 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > niestety ale wciąż sie człowiek wdaje w dysputy z trolem ludwinem.
    >
    > on nie pojmuje że ostry krązek bokehu działa jak swoisty sharpen, nawet
    > lekko nieostre krawędzie nabierają dodatkowej ostrości, miekki
    > soczewkowaty bokeh powoduje że nawet to co jest w punkcie ostrości
    > będzie miało miękkei krawędzie a ostrość szybciej ucieknie poza punktem
    > ostrości.

    Fajnie, ale jaki to ma związek z ostrością (bądź nie) szkła w miejscach
    mieszących się w GO?

    de Fresz

  • 202. Data: 2009-02-27 15:51:40
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Endless Lameness pisze:

    > Amigowcy mieli stacje dysków odgrywające melodyjki.

    Chyba coś z czymś pomyliłeś.

  • 203. Data: 2009-02-27 16:15:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

    > Chyba coś z czymś pomyliłeś.

    Nie.

  • 204. Data: 2009-02-27 16:16:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Feb 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Sorry, ale milenium to nie były żadne zmiany - to był win98 ze sztucznie
    > zablokowanym trybem dosowym.

    No właśnie nie do końca.
    Bo nie chodzi o system, tylko o windows - i w zakresie obsługi grafiki :>
    właśnie tu był przełom.
    A doświadczyć tego można było w dwu wypadkach:
    - jak się miało kartę bez supportu dla wielu monitorów
    - jak się miało potrzebę na wiele monitorów.

    To że ME było systemem ze sztucznie zablokowanym DOSem to jedno, a to
    że grafika była *jednak* zupełnie zdemolowana to drugie.
    I żeby nie było - brak sensownej możliwości "normalnego" działania
    w XP w linii komend podczas startu to IMO poważna wada.
    Konieczność użycia (funkcjonalnie niekompatybilnego z CMD w trakcie
    normalnej pracy) trybu bootowania z płyty jest takie sobie.

    pzdr, Gotfryd

  • 205. Data: 2009-02-27 16:55:03
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <go90h1$h4m$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Fajnie, ale jaki to ma związek z ostrością (bądź nie) szkła w miejscach
    > mieszących się w GO?

    Taki, że przypomnij sobie jak się definiuje GO i czemu tak jest...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 206. Data: 2009-02-27 16:57:05
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <go8431$7e5$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Marx nabazgrał:
    > to wymien tego laptopa na palmtopa. Klawiature bezprzewodowa podpinasz
    > pod BT. Tylko z monitorem problem...

    I zamiast mieć jeden klocek masz dwa klocki, z czego jeden mniejszy?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 207. Data: 2009-02-27 17:03:57
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <a...@4...com>,
    Grzegorz Krukowski nabazgrał:
    > Linuks/Unix byłby OK dla masowego użytkownika, gdyby ukryć te jego
    > mechanizmy pod ładnym opakowaniem i zapewnić trochę lepsze wsparcie
    > dla sprzętu. Jednej firmie to się udało i tak powstał nowy MacOS.
    > Niestety odpalenie Linuksa na sprzęcie nieco bardziej ,,egzotycznym''
    > to jest ciągle grzebanie w bebechach systemu.

    Dobre :D Wiesz, czemu pod OSX nie ma problemu z ,,egzotycznym''
    sprzętem? Bo się go nie da odpalić na tymże. Po prostu nielegalne.

    Co do ukrywania, to ja nie wiem co byś jeszcze chciał, żeby
    w takim Ubuntu ukryli... Choć ja z tymi ukrywanymi rzeczami
    problemów nie mam. Może po prostu nie zapamiętałem.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 208. Data: 2009-02-27 17:06:14
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Nie.

    Ależ tak, bo to było C64, nie Amiga.

    http://www.youtube.com/watch?v=5gnMgmlKi_o
    http://tinyurl.com/dg7cnl

  • 209. Data: 2009-02-27 17:07:38
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Feb 2009 14:33:30 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl>
    pisze:

    >Nie, nie - chciałem zwrócić tylko uwagę na olbrzymi zachwyt nowym
    >systemem na wszelkich forach, nie tylko już komputerowych. Taki fenomen
    >marketingu.

    Żaden fenomen tylko sprawna akcja promocyjna. Parę milionów ludzi
    ściągnęło wersję beta i teraz to komentują. Czyli cieszą się, że
    działa za darmo ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 210. Data: 2009-02-27 17:13:50
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marcin 'Cooler' Kuliński:

    > Ależ tak, bo to było C64, nie Amiga.

    Ależ nie, były melodyjki wygrywane na stacji dysków na Amidze.