    From: m...@a...net.pl
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Date: Fri, 27 Feb 2009 19:34:21 +0000 (UTC)

    >Taki palmtop w obudowie małego laptopa, z odpowiednio większą baterią i
    >dłuższym czasem działania, szybkim startem i niższą ceną? Czemu nie? Do
    >domu i na wyprawy się nada. Mógłby mieć jeszcze wbudowany dysk twardy,
    >który by służył np. do archiwizacji zdjęć i filmików z wypraw. Mógłby
    >też być bardzo wygodny w ogrodzie - działał by tak z 5-8 godzin, to nie
    >trzeba by kabli ciągać.

    Asus wlasnie zapowiedzial, ze zaprzestaje produkowac swoje eee PC
    z ekranem 9cio calowym, bo przechodzi na 10cio calowe tylko.

    Nowsze jego komputerki (nie wiem jak to nazwac, mi sie podoba
    slowo "komputerek") beda wiec tylko 10cio calowe, maja
    nikomuniepotrzebne twarde dyski, i kurde waza poltora raza
    wiecej niz te normalne - bezdyskowe. Jak dla mnie jest
    to poltora raza za duzo.

    Nalezy wiec sie spodziewac, ze w perspektywie kilku miesiecy
    od teraz, pojawia sie ostre wyprzedaze asusa eee, model 901.

    Powiem tak:
    Na to oplacaloby sie zapolowac.

    Michal