  • Data: 2009-02-27 22:05:53
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: m...@a...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    >A wiesz czym się różni laptop od notebooka? :)
    >
    >Kolejno:
    >
    >handheld/palmtop
    >sub-notebook
    >notebook
    >laptop
    >case

    Dobra.

    A teraz wersja po polsku?
    ;-)

    Jak dla mnie asus 900 i podobnego wagomiaru
    sprzet, a wiec pecetokompatybilny wazacy
    kilogram z monitorem na 7-10 cali,
    to jest "komputerek".

    :-P

    Mniejsze urzadzenie mnie nie interesuje, pecetokompatybilny
    musi miec klawiature dajaca pewne minima komfortu, a wymiar
    tej klawiatury wyznacza wymiary monitora.

    Michal