  • Data: 2009-02-27 09:14:52
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 20:26:24 +0100, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

    > Czemu? Nie, żebym chwalił Ubuntu, ani jakąkolwiek z dystrybucji "live", ale
    > ciekaw jestem, co Ci nie podpasowało w linuksie.

    Po prostu szukam czegoś co będzie lepsze od windy - a ubuntu nie dało mi
    tego poczucia. Choćby to że start trwał i trwał... czy to live (no to
    jeszcze rozumiem) czy odpalony w środowisku wirtualnym - wolne to jak
    winda. I nawet do niej podobne - chwila nieuwagi i też się wiesza ;-)
    W dodatku za każdym razem co robię podejście do linuksa to od groma czasu
    spędzam na administracji. Odpalenie internetu? Da się - najpierw bierzemy
    drugi komp z dostępem do internetu i szukamy odpowiedniego forum z opisem.
    Parę minut magicznych komend i działa - albo nie bo to nie ta
    dystrybucja... A jak już mamy internet to z górki - dodajemy do bookmarków
    wszystkie fora linuksowe i przez tydzień uważnie je studiujemy żeby
    podłączyć drukarkę albo odpalić coś pod wine bo firmy programistyczne robią
    to co im się opłaca czyli programują pod windę. Jest wielu pasjonatów
    programujących pod linuksy - ale jak to pasjonaci - pomysły świetne,
    wykonanie takie sobie.

    Żeby nie było - da się tego używać - ma wady i zalety do których trzeba się
    przyzwyczaić tak samo jak w windowsie - ale dla mnie winda (xp) jest
    nadal łatwiejsza w administracji (mowa o administracji "domowej" nie
    fachowym grzebaniu głęboko w systemie; obsługa to sprawa drugorzędna, w
    pracy i tak większość robię skryptowo).

    Do obróbki zdjęć i tak używam gimpa - więc co mi za różnica pod czym go
    odpalę ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --