-
21. Data: 2016-08-17 08:50:39
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: kosmos <a...@u...pl>
W dniu 2016-08-17 o 06:15, uciu pisze:
> W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 01:22:53 UTC+2 użytkownik Scobowski napisał:
>
>> Założenia: duży, rodzinny, wolnossący, benzynowy ;-) Van juz
>
> a jaaki był silnik wolnossący? Pytam bo widze same turbiny na allegro
>
> uciu
>
W Superb II to chyba tylko 3.6 V6.
-
22. Data: 2016-08-17 15:11:06
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: "abn140" <a...@g...com>
>Jeep Grand Cherokee :). Ale to poza konkursem było, tak dla zaspokojenia
>ciekawości.
to on jest taki komfortowy? na pneumatyce?
z jakiego roku?
-
23. Data: 2016-08-17 18:10:27
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>
Komfortem bije Skodę na głowę. No, ale to inne zawieszenie, do tego wielkie opony,
jak to w terenowym czy Suvie. Auto było nowe, 2015 rocznik, z pneumatyką zawieszenia,
8 biegów w automacie i 250KM Dieslem. Jechało super, skrzynia pracowała tak, ze
musiałem patrzeć na wyświetlacz, żeby wiedzieć na jakim biegu jadę. Niestety kosztuje
tyle co 3 Skody, więc wróciłem do rzeczywistości z Matrixa :)
-
24. Data: 2016-08-17 18:32:10
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .08.2016 o 22:01 Czarek <c...@n...fm> pisze:
> Citroen miał/ma hydropneumatyczne, pneumatyczne ma np. Range Rover.
Ma/miał też pneumatyczny tył w C4GP.
Mam to wiem :-)
TG
-
25. Data: 2016-08-18 00:10:23
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: Scobowski <s...@t...pl>
W dniu 17.08.2016 o 08:50, kosmos pisze:
> W dniu 2016-08-17 o 06:15, uciu pisze:
>> W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 01:22:53 UTC+2 użytkownik Scobowski
>> napisał:
>>
>>> Założenia: duży, rodzinny, wolnossący, benzynowy ;-) Van juz
>>
>> a jaaki był silnik wolnossący? Pytam bo widze same turbiny na allegro
>>
>> uciu
>>
> W Superb II to chyba tylko 3.6 V6.
i szkoda, że w poprzek - ale to imo rozsądny wybór ;-)
-
26. Data: 2016-08-18 00:23:13
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: Scobowski <s...@t...pl>
W dniu 16.08.2016 o 22:46, Cavallino pisze:
> Oczywiście auta klasy E mają DUŻO więcej cm - ot tak 10, 15 cm więcej.....
>
Nie pierdziulcie obywatelu, tylko sie wypowiedzcie w temacie ;-)
Czy superb II generacji to godne zaufania, dośc duże auto ?
Nie pytałem o mercedesa ani o mondeo ;-)
Jakbym chciał samochód z pneumatyką, szukałbym w220/221 albo c5.
-
27. Data: 2016-08-18 16:16:51
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 18.08.2016 o 00:23, Scobowski pisze:
> W dniu 16.08.2016 o 22:46, Cavallino pisze:
>
>> Oczywiście auta klasy E mają DUŻO więcej cm - ot tak 10, 15 cm
>> więcej.....
>>
> Nie pierdziulcie obywatelu, tylko sie wypowiedzcie w temacie ;-)
> Czy superb II generacji to godne zaufania, dośc duże auto ?
Jeśli ma 10,15 cm mniej niż inne auta w klasie (E), więc jest sporo
mniejsze, a kosztuje niewiele mniej - no to już chyba wiesz dlaczego nie.
Z kolei od bezpośredniej konkurencji, czyli klasy D, jest już droższe -
więc też nie.
Chyba że chcesz być walony w rogi przez marketing i dać sobie sprzedać
auto z niższej klasy w cenie auta z klasy wyższej, wmawiając sobie że
kupiłeś taniej auto z tejże wyższej klasy....
-
28. Data: 2016-08-18 23:14:05
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
> Ma/miał też pneumatyczny tył w C4GP.
> Mam to wiem :-)
A wady pneumatyka? Jak z trwałością / ewentualne koszty?
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz
-
29. Data: 2016-08-24 12:19:15
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2016-08-18 o 23:14, Mateusz Bogusz pisze:
>> Ma/miał też pneumatyczny tył w C4GP.
>> Mam to wiem :-)
>
> A wady pneumatyka? Jak z trwałością / ewentualne koszty?
>
Hydro w Cytrynie jest bardzo ale to bardzo trwałe. Mam C5 2005r. z HA3 i
mimo 250kkm na blacie ma seryjne sfery. A komfortem wygrywa z nie jednym
nowym autem wyższej klasy które jest kilka razy droższe...
-
30. Data: 2016-08-24 19:16:55
Temat: Re: Dlaczego nie superb?
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .08.2016 o 12:19 Kamil 'Model'
<k...@g...pl> pisze:
>> A wady pneumatyka? Jak z trwałością / ewentualne koszty?
>>
> Hydro w Cytrynie jest bardzo ale to bardzo trwałe. Mam C5 2005r. z HA3 i
> mimo 250kkm na blacie ma seryjne sfery. A komfortem wygrywa z nie jednym
> nowym autem wyższej klasy które jest kilka razy droższe...
W C4GP co około 120kkm poduchy do wymiany (800PLN komplet) - guma parcieje
i przepuszcza.
TG