-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Mon, 25 Oct 2010 13:32:08 +0200
Organization: -
Lines: 47
Message-ID: <v...@4...com>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl><o...@s...links
ys> <4cc0b5f8$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
<i9rkg5$g11$1@news.onet.pl> <i9s1op$plv$1@news.telbank.pl>
<i9s811$8f4$1@news.onet.pl> <ia3mhb$gg7$1@news.telbank.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1288006319 32423 82.143.187.50 (25 Oct 2010 11:31:59 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Oct 2010 11:31:59 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320386
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 25 Oct 2010 12:36:09 +0200, shaman wrote:
>W dniu 2010-10-22 16:44, J.F. pisze:
>> IMO - da sie, tylko Tomasz dobrze rozeznal przyczyny i trzeba od nich
>> zaczac.
>> 3) nie walczyc z ormowcami, tylko ich popierac.
>4) nie walczyć z cwaniakami tylko pozwalać im dojeżdżać do końca pasa -
>nic tak szybko nie utworzy zamka
Pozwalac dojechac do konca i nie wpuszczac ?
Bo inaczej sie mylisz - praktyka dowodzi ze za malo tych cwaniakow,
albo zjezdzaja w polowie - bo inaczej mielibysmy dawno piekne zamki, a
nie mamy :-)
>>> Co dziwne zmieniamy się nie do poznania mijając słupki graniczne.
>> Zreszta nie trzeba nic mijac - widzialem swego czasu swietnie dzialajacy
>> zamek na gierkowce.
>> Powody IMO te same - duzy tranzyt, brak miejscowych ktorzy wiedza ze "tu
>> trzeba prawym pasem", duzy odsetek tych co caly czas jada lewym, a potem
>> za pozno hamowac :-)
>zamek zaczyna działać po wypełnieniu pasów przy zwężce - przyczyny tego
>wypełnienia sa mniej ważne - nawet jeśli by to byli cwaniacy.
I znow sie mylisz - zamek dziala wtedy jak na obu pasach jest rowna
kolejka. Bo inaczej kazdy, nie tylko tirman, sobie mysli "ten ch* mnie
ominal, to ja go teraz nie wpuszcze".
No chyba zeby tak drogowcy z zaskoczenia nagle zrobili tak ze to nie
lewy pas zanika, ale prawy. I jeszcze zmieniali codziennie :-)
Tylko pytanie czy taki Cavallino pozwolil by zmienic pas tirowi.
Wiem - dolozyc jeszcze ograniczenie do 40 i fotoradar :-)
>> No i jeszcze troche nieglupich tirmanow - bo niestety - w tych warunkach
>> zamek generuje nieplynny ruch :-)
>Czasem niegłupich czasem głupich. Głupotą jest blokowanie na lewym pasie
>ruchu przez tira. Zanim taki grubas się ruszy to mogło by przejechać
>kilka osobówek więcej.
Ale ja akurat o korku w wiekszosci z osobowek pisze. W pewnych
warunkach jazda na zamek nie moze byc plynna. A wtedy - albo zuzywasz
sprzeglo przez caly korek podjezdzajac po metrze, albo dwoch madrych
kierowcow zablokuje oba pasy i poczeka az sie zrobi choc 50m wolnego.
I nie ma znaczenia ze "zanim sie grubas ruszy". Dogonia korek bez
trudu.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.10 11:23 shaman
- 27.10.10 08:12 Rafal Ciesielski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=