eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioskiRe: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Date: Mon, 25 Oct 2010 13:32:08 +0200
    Organization: -
    Lines: 47
    Message-ID: <v...@4...com>
    References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl><o...@s...links
    ys> <4cc0b5f8$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9rkg5$g11$1@news.onet.pl> <i9s1op$plv$1@news.telbank.pl>
    <i9s811$8f4$1@news.onet.pl> <ia3mhb$gg7$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288006319 32423 82.143.187.50 (25 Oct 2010 11:31:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Oct 2010 11:31:59 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320386
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 25 Oct 2010 12:36:09 +0200, shaman wrote:
    >W dniu 2010-10-22 16:44, J.F. pisze:
    >> IMO - da sie, tylko Tomasz dobrze rozeznal przyczyny i trzeba od nich
    >> zaczac.
    >> 3) nie walczyc z ormowcami, tylko ich popierac.
    >4) nie walczyć z cwaniakami tylko pozwalać im dojeżdżać do końca pasa -
    >nic tak szybko nie utworzy zamka

    Pozwalac dojechac do konca i nie wpuszczac ?
    Bo inaczej sie mylisz - praktyka dowodzi ze za malo tych cwaniakow,
    albo zjezdzaja w polowie - bo inaczej mielibysmy dawno piekne zamki, a
    nie mamy :-)

    >>> Co dziwne zmieniamy się nie do poznania mijając słupki graniczne.
    >> Zreszta nie trzeba nic mijac - widzialem swego czasu swietnie dzialajacy
    >> zamek na gierkowce.
    >> Powody IMO te same - duzy tranzyt, brak miejscowych ktorzy wiedza ze "tu
    >> trzeba prawym pasem", duzy odsetek tych co caly czas jada lewym, a potem
    >> za pozno hamowac :-)
    >zamek zaczyna działać po wypełnieniu pasów przy zwężce - przyczyny tego
    >wypełnienia sa mniej ważne - nawet jeśli by to byli cwaniacy.

    I znow sie mylisz - zamek dziala wtedy jak na obu pasach jest rowna
    kolejka. Bo inaczej kazdy, nie tylko tirman, sobie mysli "ten ch* mnie
    ominal, to ja go teraz nie wpuszcze".

    No chyba zeby tak drogowcy z zaskoczenia nagle zrobili tak ze to nie
    lewy pas zanika, ale prawy. I jeszcze zmieniali codziennie :-)
    Tylko pytanie czy taki Cavallino pozwolil by zmienic pas tirowi.
    Wiem - dolozyc jeszcze ograniczenie do 40 i fotoradar :-)

    >> No i jeszcze troche nieglupich tirmanow - bo niestety - w tych warunkach
    >> zamek generuje nieplynny ruch :-)
    >Czasem niegłupich czasem głupich. Głupotą jest blokowanie na lewym pasie
    >ruchu przez tira. Zanim taki grubas się ruszy to mogło by przejechać
    >kilka osobówek więcej.

    Ale ja akurat o korku w wiekszosci z osobowek pisze. W pewnych
    warunkach jazda na zamek nie moze byc plynna. A wtedy - albo zuzywasz
    sprzeglo przez caly korek podjezdzajac po metrze, albo dwoch madrych
    kierowcow zablokuje oba pasy i poczeka az sie zrobi choc 50m wolnego.

    I nie ma znaczenia ze "zanim sie grubas ruszy". Dogonia korek bez
    trudu.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: