-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.telbank.pl!
not-for-mail
From: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Mon, 25 Oct 2010 12:36:09 +0200
Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
Lines: 38
Message-ID: <ia3mhb$gg7$1@news.telbank.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl><o...@s...links
ys> <4cc0b5f8$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
<i9rkg5$g11$1@news.onet.pl> <i9s1op$plv$1@news.telbank.pl>
<i9s811$8f4$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nc.kir.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.telbank.pl 1288002923 16903 193.27.6.21 (25 Oct 2010 10:35:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
NNTP-Posting-Date: 25 Oct 2010 10:35:23 GMT
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <i9s811$8f4$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320374
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-22 16:44, J.F. pisze:
> Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
> IMO - da sie, tylko Tomasz dobrze rozeznal przyczyny i trzeba od nich
> zaczac.
>
> 1) szeroka akcja edukacyjna,
> 2) najlepiej - adekwatna zmiana przepisow, bo to dziala lepiej niz
> jakies medzenie w TV :-)
> 3) nie walczyc z ormowcami, tylko ich popierac.
4) nie walczyć z cwaniakami tylko pozwalać im dojeżdżać do końca pasa -
nic tak szybko nie utworzy zamka
>> Co dziwne zmieniamy się nie do poznania mijając słupki graniczne.
>
> Watpie. Po prostu trafiamy na sprzyjajacy grunt - nie wiemy gdzie sa
> zwezenia, a jak na nie trafiamy, to oba pasy zajete.
>
> Zreszta nie trzeba nic mijac - widzialem swego czasu swietnie dzialajacy
> zamek na gierkowce.
> Powody IMO te same - duzy tranzyt, brak miejscowych ktorzy wiedza ze "tu
> trzeba prawym pasem", duzy odsetek tych co caly czas jada lewym, a potem
> za pozno hamowac :-)
zamek zaczyna działać po wypełnieniu pasów przy zwężce - przyczyny tego
wypełnienia sa mniej ważne - nawet jeśli by to byli cwaniacy. Główną
sprawą jest edukacja. Niestety tylko część ludzi w korku zdaje sobie
sprawę z tego o czym tu dyskutujemy. I to właśnie oni generują nerwowe
ruchy kierownicą i psują wszystko.
> No i jeszcze troche nieglupich tirmanow - bo niestety - w tych warunkach
> zamek generuje nieplynny ruch :-)
Czasem niegłupich czasem głupich. Głupotą jest blokowanie na lewym pasie
ruchu przez tira. Zanim taki grubas się ruszy to mogło by przejechać
kilka osobówek więcej. Oczywiście takim samym buractwem jest wpychanie
się przed TIRa gdy ten zostawi sobie "dojazdówkę".
PZDR
Shaman
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.10 13:32 J.F.
- 26.10.10 11:23 shaman
- 27.10.10 08:12 Rafal Ciesielski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=