-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Thu, 21 Oct 2010 08:34:44 +0000 (UTC)
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 26
Message-ID: <s...@l...localdomain>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <i9osmb$ils$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: samotnik.man.atcom.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1287650084 14564 217.197.164.135 (21 Oct 2010 08:34:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 08:34:44 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319577
[ ukryj nagłówki ]Dnia 21.10.2010 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> IMO - juz odleglosci ~100m trzeba sie juz zaczac ustawiac przy
> swojej szczelinie, zeby przy ~20-50 bezproblemowo zjechac.
> Przy czym zasadniczo ma niewielkie znaczenie jak wczesnie
> zjedziesz - byleby tylko za toba nie stal burak ktory postanowi
> pojechac
> "wolnym do konca".
> Jakby nie byl burakiem, to powinien sie zachowac jak rasowy
> regulator - przypasowac sie za auto przed ktore wjechales, pojechac
> jeszcze chwile swoim pasem, wlaczyc kierunek ..
Nie! Bo wtedy tworzy się puste miejsce na zanikającym pasie. A cała ta
historia jest o tym, żeby właśnie tego uniknąć. Saturacja obydwu pasów ma
być 100%, czyli zjeżdżać należy tuż przed zwężeniem.
Poprawnie działający zamek nie powoduje, że jeden pas jedzie szybciej. Jadą
w przybliżeniu tak samo. Ja nie mam z tym problemów, jadąc pasem, który ma
kontynuację, tak dostosowuję pod koniec prędkość, żeby zrobić miejsce
jednemu samochodowi z pasa zanikającego. A potem siadam mu na ogonie i
poganiam, żeby przyspieszył w zwężeniu. Niestety niektórzy myślą, że skoro
ja się tak wlokę (a wlokłem się tylko na chwilę w celu wpuszczenia go przed
siebie), to on też się spieszyć teraz nie musi. :)
--
Samotnik
Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 10:35 Cavallino
- 21.10.10 10:37 J.F.
- 21.10.10 10:41 Mario
- 21.10.10 10:47 J.F.
- 21.10.10 11:03 J.F.
- 21.10.10 11:04 J.F.
- 21.10.10 11:19 J.F.
- 21.10.10 11:19 Cavallino
- 21.10.10 11:22 J.F.
- 21.10.10 11:41 J.F.
- 21.10.10 11:54 Sebastian Kaliszewski
- 21.10.10 11:57 Axel
- 21.10.10 12:04 Gabriel 'wilk
- 21.10.10 12:27 kamil
- 21.10.10 12:29 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS