-
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 21 Oct 2010 10:29:46 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: SW3 <s...@p...fm>
Message-ID: <o...@s...linksys>
User-Agent: Opera Mail/10.63 (Win32)
NNTP-Posting-Host: 212.160.247.58
X-Trace: news.home.net.pl 1287649806 212.160.247.58 (21 Oct 2010 10:30:06 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 41
X-Authenticated-User: sw3
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319575
[ ukryj nagłówki ]Dnia 21-10-2010 o 00:49:12 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
napisał(a):
> Tak ostatnio posłuchałem sobie dysput kierowców na temat jazdy na zamek,
> nawet przejrzałem pobieżnie wątki na pms i wszędzie święta wojna między
> "ormowcami blokującymi pas", a "pchającymi się do końca lewym pasem".
I mało kto zauważa, że obie wymienione grupy dążą do tego samego - jazdy
na zamek. Tyle, że jedni zaczynają budować zamek od końca a drudzy od
początku.
> I tak na koniec - prawidłowy algorytm postępowania na zwężeniu:
Jeszcze bym dodał 2a: Zbliżając się do "punktu zazębiania" zwiększ
odległość od poprzedzającego samochodu przygotowując miejsce na tego
wpuszczanego/dopasowując się do miejsca gdzie będziesz wpuszczany (ale
jedź jeszcze swoim pasem) aby wszystko odbyło się płynnie.
--
SW3
----
"Trudniej jest nie dać rządzić sobą niż rządzić innymi."
/Franciszek de La Rochefoucaul
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 10:34 Samotnik
- 21.10.10 10:35 Cavallino
- 21.10.10 10:37 J.F.
- 21.10.10 10:41 Mario
- 21.10.10 10:47 J.F.
- 21.10.10 11:03 J.F.
- 21.10.10 11:04 J.F.
- 21.10.10 11:19 J.F.
- 21.10.10 11:19 Cavallino
- 21.10.10 11:22 J.F.
- 21.10.10 11:41 J.F.
- 21.10.10 11:54 Sebastian Kaliszewski
- 21.10.10 11:57 Axel
- 21.10.10 12:04 Gabriel 'wilk
- 21.10.10 12:27 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS