  • 31. Data: 2014-06-11 03:51:26
    Temat: Re: Dlaczego jakis kretyn....
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Jechalem prawym

    A.L.

  • 32. Data: 2014-06-11 03:54:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 9 Jun 2014 23:10:30 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >Moze o to, ze jechales lewym pasem a prawy pas byl pusty?
    >
    >To, ze Ty jechales 5km/h szybciej niz dozwolona predkosc
    >wcale nie znaczy ze ktos nie chce jechac szybciej, lewym pasem.
    >
    >Ludzie w Ameryce maja tendencje do wyboru dowolnego pasa
    >jazdy, moze bedac przyzwyczajony do takiej jazdy nie jechales
    >prawym - tymczasem w Europie przestrzega sie zasady, ze zajmuje
    >sie pas najblizej prawej krawedzi drogi, chyba ze sie wyprzedza.

    Jecalem prawym. Nie wszedzie w Ameryce jezdi sie lewym. W niektorych
    stanach za jazde lewym pasem bez potzreby mozna dostac mandat

    Zreszta, droga miala tylko dwa pasy. Jeden w jedna strone, a drugi w
    druga. To nei byla autostrada.

    A.L.

  • 33. Data: 2014-06-11 03:55:01
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 10 Jun 2014 07:51:57 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Pokazałeś mu fakju? Czy pomogło?

    nie. Nei pokazalem. Nei jestem zwyczajny. W Ameryce za pokazanie mozna
    dostac 3 miesiace aresztu

    A.L.

  • 34. Data: 2014-06-11 03:56:08
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 10 Jun 2014 08:37:00 +0200, "Jarek S."

    >Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci

    >Moze po prostu nie jechales prawym pasem ?

    tal byl tylko prawy pas. To byla zwyczajna droga. Po jednym pasie w
    kazda strone.

    Ale nie rozumiem pytania. I co z tego z jechalbym lewym pasem?

    A.L.

  • 35. Data: 2014-06-11 03:56:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 10 Jun 2014 08:56:54 +0200, collie <c...@v...pl> wrote:

    >Na bank jeździsz lewym pasem, nie wyprzedzając w tym czasie kogoś na prawym
    >pasie, czy nie mając zamiaru skręcać w lewo niebawem a nie za 10 km - ot, po
    >prostu uważasz, że jak są wymalowane pasy, to masz wolny wybór. To, że dawno
    >w kraju nie byłeś, nie zwalnia Cię przed jeżdżeniem zgodnie z przepisami.
    >A ten z tyłu, trąbiąc i błyskając światłami, chciał Ci tylko o tym przypomnieć.

    A skad wiesz? Tam nie bylo leego pasa

    A.L.

  • 36. Data: 2014-06-11 03:58:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 10 Jun 2014 11:19:16 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >a) tu jest Europa a nie Ameryka, tu nalezy jezdzic prawym pasem, lewym
    >tylko krotko w celu wyprzedzania

    Tam nie bylo lewego pasa

    >b) cos ci sie dymilo z samochodu, albo zapomniales na stacji telefonu,
    >albo ciagnales uwiazanego psa.

    Nic sie nei dzialo. Facio mnei wyprzedzil i pojechal dalej. Niczego
    nei zapomnialem. Nic mi nie dymilo

    A.L.

  • 37. Data: 2014-06-11 03:59:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 10 Jun 2014 13:07:05 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Moze i taka sama, ale tam ci szeryf mandat wlepi za czesta zmiane
    >pasow.
    >A w Niemczech za jazde lewym pasem.

    >Nie. Ale musial sie jakos narazic temu z tylu, bo bez powodu by nie
    >migal :-)
    >No chyba ze przed policja ostrzegal :-)

    Ja mysle ze mu sie narazilem tym ze za wolno jechalem. Zgodnie z
    przepisami

    A.L.

  • 38. Data: 2014-06-11 04:00:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 10 Jun 2014 11:20:28 +0200, MichaelData(R) <s...@o...com>
    wrote:

    >A.L. wydumał(a) w news:u00dp95geljjffoda9cv8visskfqcre2tg@4ax.com :
    >
    >W Polsce przestrzega sie przepisów!
    >Ostrzega Cię, że jedziesz za szybko o 4km/h co jest niezgodne z ostatnimi
    >zmianami.w przepisach. Możesz kogoś zabic :]

    Rozumiem. Znaczy, powinienem mu podziekowac?

    A.L.

  • 39. Data: 2014-06-11 04:13:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > nie. Nei pokazalem. Nei jestem zwyczajny.
    > W Ameryce za pokazanie mozna dostac 3 miesiace aresztu

    O tak? A na jakiej podstawie? Zaciekawiłeś mnie...

  • 40. Data: 2014-06-11 04:14:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > tal byl tylko prawy pas. To byla zwyczajna droga.
    > Po jednym pasie w kazda strone.
    >
    > Ale nie rozumiem pytania. I co z tego z jechalbym lewym pasem?

    No wlasnie - wtedy mialby powód przypomniec Ci, ze nie jestes
    sam na drodze i powinienes zagladac do lusterka wstecznego.

    Migania nie ma sensu brac zbytnio do siebie - to raczej jedyna
    metoda aby jadac za kims spiacym, zagapionym, zwrócic na
    siebie uwage (bez trabienia, oczywiscie...)