  • 81. Data: 2024-05-03 20:08:16
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-05-03 19:56, Jacek Maciejewski wrote:

    > Wracaj ty lepiej do podręcznika hodowli cytrusów :)

    a tak merytorycznie, bardziej?

    Uprzejmie informuję, że jeden system socjalistyczny
    mam za sobą i wersji 2.0 sobie nie życzę!

    Włodek

  • 82. Data: 2024-05-03 20:09:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 May 2024 20:08:16 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > a tak merytorycznie, bardziej?
    >
    > Uprzejmie informuję, że jeden system socjalistyczny
    > mam za sobą i wersji 2.0 sobie nie życzę!

    Ja też, więc nie podskakuj. Jak chcesz ze mna rozmawiać to najpierw
    zajmij jednoznaczne stanowisko: Jest kryzys klimatyczny? Dozwolone
    odpowiedzi są "tak" lub "nie". Żadnego "ale".

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 83. Data: 2024-05-04 01:27:23
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    In pl.misc.elektronika Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Te przygłupy naprawdę sądziły że państwo tak po prostu zastąpi spalinki,
    > które były złotą kurą, tanimi elektykami do których będzie doplacać w

    Spokojnie, moda na EV w końcu minie.

    --
    Zamienie tesciowa na psa. Moze byl wsciekly.

  • 84. Data: 2024-05-04 08:26:58
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-05-03 20:09, Jacek Maciejewski wrote:

    > Ja też, więc nie podskakuj. Jak chcesz ze mna rozmawiać to najpierw
    > zajmij jednoznaczne stanowisko: Jest kryzys klimatyczny? Dozwolone
    > odpowiedzi są "tak" lub "nie". Żadnego "ale".

    To jest pytanie w stylu:
    "Panie Maciejewski, czy przestał Pan napastować koty w piwnicy?"
    TAK lub NIE

    ;-)

  • 85. Data: 2024-05-04 08:47:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-05-04 08:26, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > To jest pytanie w stylu:
    > "Panie Maciejewski, czy przestał Pan napastować koty w piwnicy?"
    > TAK lub NIE
    >
    > ;-)

    Żeby nie było...
    moim zdaniem NIE

    przyczyną niżej opisanych zdarzeń było zapewne zbyt głośne hałłakowanie
    Tatarów i kres temu połozyć należało.

    cytuję:
    "
    Rok 1647 był to dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi
    zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia.

    Współcześni kronikarze wspominają, iż z wiosny szarańcza w niesłychanej
    ilości wyroiła się z Dzikich Pól i zniszczyła zasiewy i trawy, co było
    przepowiednią napadów tatarskich. Latem zdarzyło się wielkie zaćmienie
    słońca, a wkrótce potem kometa pojawiła się na niebie. W Warszawie
    widywano też nad miastem mogiłę i krzyż ognisty w obłokach; odprawiano
    więc posty i dawano jałmużny, gdyż niektórzy twierdzili, że zaraza
    spadnie na kraj i wygubi rodzaj ludzki. Nareszcie zima nastała tak
    lekka, że najstarsi ludzie nie pamiętali podobnej. W południowych
    województwach lody nie popętały wcale wód, które podsycane topniejącym
    każdego ranka śniegiem wystąpiły z łożysk i pozalewały brzegi. Padały
    częste deszcze. Step rozmókł i zmienił się w wielką kałużę, słońce zaś w
    południe dogrzewało tak mocno, że -- dziw nad dziwy! -- w województwie
    bracławskim i na Dzikich Polach zielona ruń okryła stepy i rozłogi już w
    połowie grudnia. Roje po pasiekach poczęły się burzyć i huczeć, bydło
    ryczało po zagrodach. Gdy więc tak porządek przyrodzenia zdawał się być
    wcale odwróconym, wszyscy na Rusi, oczekując niezwykłych zdarzeń,
    zwracali niespokojny umysł i oczy szczególniej ku Dzikim Polom, od
    których łatwiej niźli skądinąd mogło się ukazać niebezpieczeństwo."

  • 86. Data: 2024-05-04 08:52:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-05-2024 o 11:55, Shrek pisze:

    > Co do 1 to są droższe

    Nieprawda.
    Oczywiście da się znaleźć wydziwy, z chorymi cenami, ale wystarczy kupić
    takie z normalnymi.
    W ice jest tak samo.

    > co do dwa to lepsze ale kłopotliwe - taki eufemizm:P

    Nie.
    Dla mnie zatrzymanie się co 3, 4 godziny to żaden problem, w ice też tak
    robiłem.
    A największy kłopot, to szukanie taniej stacji ładowania, bo różnice w
    cenie mogą być od 50 do 100%.

    w ice tak możliwości nie ma, więc i kłopotów mniej.

    A sama lepsza jazda jako taka, jest już bezwarunkowa.

  • 87. Data: 2024-05-04 08:54:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Jak najbardziej. W Zielonej musisz się mocno starać aby pojechać
    > spalinowym busem, trolu.

    W Poznaniu w mojej okolicy, jeżdżą głównie elektryczne, oraz wodorowe.
    Spaliniaki to z ościennych gmin....

  • 88. Data: 2024-05-04 08:57:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-05-2024 o 12:31, Shrek pisze:

    > Nie ma magazynu tylko pasożytuje na systemie energetycznym

    Kto na kim pasożytuje, żeby spełnić wymagana minima z OZE na parę lat
    wstecz, to raczej temat na inną dyskusję.
    I nie z szurami.

  • 89. Data: 2024-05-04 08:58:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-05-2024 o 15:26, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Cieszysz się, że moim kosztem (na te przywileje zrzucam się w podatkach)
    > będziesz miał taniej i wygodniej.

    Nie zrzucasz się nawet na leczenie konsekwencji syfienia swoim ice, więc
    nie masz nic do gadania.

  • 90. Data: 2024-05-04 09:00:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-05-2024 o 08:47, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Żeby nie było...
    > moim zdaniem NIE
    I wystarczy.
    Dyskusja z szurem ślepym na rzeczywistość mija się z celem.
    EOD