eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Sun, 19 May 2024 16:59:45 -0000 (UTC)
    <v100le$rbg$8$Shrek@news.chmurka.net> <v1015a$q95$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v104le$rbg$9$Shrek@news.chmurka.net> <v106pk$iv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v106sk$rbf$5$Shrek@news.chmurka.net> <v11vio$pgg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v122jj$rf5$1$Shrek@news.chmurka.net> <v124tu$tso$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v12cdp$3ji$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <v167rh$da3$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <v17dah$f7a$2$Shrek@news.chmurka.net> <v17fgj$hnj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <v182eu$f79$5$Shrek@news.chmurka.net> <v18b3n$7ha$2$Cav@news.chmurka.net>
    <v19m5n$ip6$6$Shrek@news.chmurka.net> <v19qlb$h68$2$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <v22ev4$mu4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <v27jd3$j98$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v27pa2$7el$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <20240519165602.07407893@mateusz>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@...invalid ...

    > Kolega zdaje się niedobudzony, bo ten temat był już omówiony
    > zupełnie niedawno. :) Każdy normalny człowiek ma dach obładowany
    > panelami. Słońce świeci i już się elektryk ładuje. Pracę należy
    > oczywiście mieć w domu, ew. nocną.

    :)
    Zeby było smieszniej, ja mam dach obładowany panelami, ba, mam nawet
    stare zasady które w jakims sensie rozwiazywałyby problem godzin
    ładowania (bo przeciez na nowych zasadach dach obładowan panelami i tak
    niewiele zmienia jezeli ktos pozno wraca do domu)

    A i tak jeszcze mi sie elektryk nie opłaca.

    Ale tutaj cavallino ma racje - nie dorosłem jeszcze, a moze nie
    wyrosłem, a moze po prostu az tak sie nie zmieniłem zeby uwazac
    posiadanie nowego albo prawie nowego samochodu za wyznacznik statusu
    spolecznego.

    Niektorzy tak maja ze jeszcze pare lat temu jezdzili 10 letnim autem i
    na ten fakt sie nie obrazali a dzis jak widza kogos kto ma auto chocby
    rok starsze od własnego to z przekasem obracaja głowe rzucajac od
    niechcenia "co za gruz" :)))

    Mozna to nazywac nowobogadzkoscia, mozna obrastanem w piorka, mozna po
    prostu leczeniem kompleksów - mnie to nie złapało i oby nigdy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się