  • Data: 2021-06-01 14:25:11
    Temat: Re: Dlaczego Wodoru nie będzie szybko w autach?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Jun 2021 13:47:03 +0200, Cavallino wrote:

    > No tam można tankować jeden naraz.

    Takie buty.
    No ale stac i czekac moze wiecej? :-)

    > Bo miałem taki kaprys.
    > A nowego nie kupiłem, bo nie miał już ekonomicznego sensu.

    Ciekawe po ile ten wodor bedzie :-)

    > To działa raczej odwrotnie.
    > Nie będzie stacji, nie będzie samochodów.
    > BEV też to dotyczy, ale tutaj ilość stacji rośnie.

    No wlasnie - nie bylo stacji ladowania, a sie znalazly.
    Ba - kiedys nie bylo stacji paliwowych.

    > A dlaczego uważasz, że przyrost ilości samochodów miałby być większy od
    > przyrostu ilości stacji?

    Bo to od paru czynnikow zalezy.
    Oplacalnosci, doplat, itp.

    > Już nie wspominając o tym, że elektryka przeważnie ładuje się w domu?

    No to czemu nie ladujesz w domu?

    > I co w związku z tym?

    No i fajnie by bylo, gdyby w poludnie mogly wyprodukowac wodor na
    zapas ..

    > Nie bardzo właśnie.
    > To tylko ściema, żeby dłużej sprzedawać hybrydy.

    To czemu nie zrobia BEV?

    > Sam możesz już ocenić, że jest inaczej.

    troche za wczesnie. Szczegolnie ze nie wiemy ile Toyota do tego
    doplaca ... lub zarabia.

    J.