  • Data: 2021-06-01 15:25:34
    Temat: Re: Dlaczego Wodoru nie będzie szybko w autach?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-06-2021 o 14:25, J.F pisze:

    > Takie buty.
    > No ale stac i czekac moze wiecej? :-)

    > Ciekawe po ile ten wodor bedzie :-)

    Kilka razy drożej niż prąd.
    Czyli drożej niż benzyna, diesel, o lpg nie wspominając.

    > No wlasnie - nie bylo stacji ladowania, a sie znalazly.

    Bo można je w domu ładować.

    > Bo to od paru czynnikow zalezy. > Oplacalnosci, doplat, itp.

    Przypominam, że stacje benzynowe też nie bardzo na paliwach zarabiają, a
    koszty postawienia ogromne.

    > No to czemu nie ladujesz w domu?

    Ładuję.
    Tylko w domu, gdzie indziej się nie opłaca.

    > No i fajnie by bylo, gdyby w poludnie mogly wyprodukowac wodor na
    > zapas ..

    Aaa, o wodór chodziło.
    Idea chyba jest właśnie taka, żeby produkować go na zapas, a nie w
    momencie tankowania?

    > To czemu nie zrobia BEV?

    No właśnie po to, żeby dłużej sprzedawać hybrydy.
    Ale już robią.