  • Data: 2021-05-31 17:52:33
    Temat: Re: Dlaczego Wodoru nie będzie szybko w autach?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-31 o 16:56, J.F pisze:

    > Trzeba sie troche ograniczyc.
    Łatwo powiedzieć, szczególnie z dziećmi.

    > A w samochodzie - nie trzeba :-)
    Mam kombi więc miejsca jakby więcej niż w zwykłym np sedanie.

    > Do Swinoujscia to pociag niemal dojezdza.
    > A dalej taksowka ... lub dwie :-)
    > Gorzej, jak chcesz troche dalsza miejscowosc.
    No właśnie, poza tym ja zwiedzam a nie wyleguję sie na plaży więc autem
    się to lepiej robi niż pks-em.

    > Ja tu widze 12h, a podobno to "ekpsress", czy juz tylko Intercity? > A to raptem
    644km z Katowic.
    A z dojazdem z Bielska i czekaniem jest 13-14 + dojazd na miejscu :(
    autem robię to w góra 10-11h z przystankami na obiad i sikanie psa.

    > Ale mozna tez w 8.5 godziny

    > No, spanie w pedzacym samochodzie to tez takie sobie.
    > Szczegolnie dla kierowcy.
    Ale ja śpię w nocy, pośpieszny jest nocny więc człowiek chciałby się
    przespać,
    prowadząc jadę w dzień bo nie lubię w nocy jezdzić więc problemów ze
    spaniem nie mam.

    > Hm, bilet rodzinny 2+2 z Katowic do Swinoujscia 212 zl w 2-giej
    > klasie. PKP klamie?
    Nie wiem, dawno nie sprawdzałem bo teraz mnie to nie interesuje ale jak
    kiedyś sprawdzałem to wychodziło trochę drożej jak benzyna, no i wtedy
    jeszcze rodzinnych biletów nie było. 750 km to daje ~50l benzyny *
    4,6zł/l=230zł i jestem na miejscu a u Ciebie jeszcze trzeba dodać dojazd
    z Świnoujścia na miejsce np taryfą co pewnie drugie tyle wykosztuje.
    Dla gazu (a go mam) wychodzi jeszcze taniej bo 750km to ~64l gazu *
    2,33=~150zł.

    > Paliwo jakby podobnie, czy wiecej.
    >
    > A jak trafisz w korek pod Szczecinem, to wiecej :-)
    Jak nie ma wypadku to te korki nie są takie tragiczne, S3 remontują i
    jak jechałem parę lat temu też stałem, ale to góra 15-20minut.

    > A tu jeszcze jakies sypialne sa ... ale sie nie dowiem po ile :-)
    To już bym wolał samolot z Pyrzowic. Tyle że dojazdy psują cały zysk
    czasowy a ekonomia zabija sens.

    --
    Janusz