  • Data: 2021-05-31 15:26:26
    Temat: Re: Dlaczego Wodoru nie będzie szybko w autach?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-31 o 12:17, ii pisze:

    > Samochód za 130 nie jest do miasta to czemu miałby być tańszy.
    No to jaki masz na miasto i ile kosztuje?

    > Na ile? Tydzień chyba da się zapakować do walizki. Dwa tygodnie do dwóch
    Razy 4 osoby i robi się walizek ze 6. Ja żeby dojechać nad morze muszę
    się dwa razy przesiadać, raz Katowice, na Przemyśl-Świnoujście i potem
    jakiś PKS czy coś podobnego by dojechać nad samo morze, raz już to
    ćwiczyłem i mi wystarczy :(
    już nie mówiąc o czasie bo jedzie się pociągiem całą noc, gdzie w pełnym
    przedziale możesz zapomnieć o spaniu, cały czas ktoś się kręci.

    > ... Mnie chodzi o to, że kolej szybka jest i tania.
    Ani szybka ani tania, przy 4 osobach auto wychodzi znacznie taniej.

    --
    Janusz