  • 31. Data: 2015-01-02 12:02:14
    Temat: Re: Dlaczego Play k?amie: zasi?4 sieci??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2015 18:52:05 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ta sieć w ogóle jest anormalna, a ten kawałek jest jednym z tego przejawów.

    Siec jest normalna - chce zarobic, a korzystanie z Orange widac jest
    za drogie :-)

    Wiekszosc uzytkownikow nawet nie zauwazy ze maja zasieg 3 sieci a nie
    4 :-)

    > Inne sieci też miewają udziwnienia, ale PLAY - jeśli wierzyć znajomym
    > korzystającym z tego - przoduje. Kiedyś jechałem z kolegą do miasta
    > odległego o 100 km. Ja prowadziłem, wiec on usiłował z telefonu znaleźć w
    > sieci jakiś tam adres w sieci i przez 100 km mu się nie udało.

    Kiedys ... kiedys to dawali dobre warunki na transmisje danych, ale w
    swojej sieci. W roamingu transmisje kosztuja, a swoich BTS mieli malo.
    Teraz ich siec sie rozbudowala, roaming potanial, to moze jest lepiej.

    A takie numery wszedzie sie zdarzaja, wiec nawigacje chce miec z
    mapami w telefonie.

    Tez wszyscy mieli podobne wpadki.

    J.

  • 32. Data: 2015-01-02 12:05:13
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2015 19:06:08 +0100, dizel napisał(a):

    > Absurdalne jest to że chwalą się zasięgiem 4 sieci gdy tak naprawdę
    > można korzystać z 3. Bo Orange można odblokować po kontakcie z bokiem.

    Ale mozna, wiec mozna sie chwalic :-)

    Zreszta nie wykluczam, ze osoba wymyslajaca te reklame nic o tych
    klopotach nie wie, wie tylko ze umowy roamingowe sa z trzema innymi
    sieciami.

    J.

  • 33. Data: 2015-01-02 15:18:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-02 o 12:02, J.F. pisze:

    > Kiedys ... kiedys to dawali dobre warunki na transmisje danych, ale w
    > swojej sieci.

    Teraz dają złe w swojej sieci? IMAO najlepsze.

> [...]
    > Teraz ich siec sie rozbudowala, roaming potanial, to moze jest lepiej.
    >
    > A takie numery wszedzie sie zdarzaja, wiec nawigacje chce miec z

    To akurat rozsądny pomysł. Możesz coś polecić?

    > Tez wszyscy mieli podobne wpadki.

    Nie wszyscy. Niektórzy czytają grupę ;-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 34. Data: 2015-01-02 15:23:25
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-02 o 12:05, J.F. pisze:

> [...]

    Nie tylko. Ale przez wszechobecność takich praktyk, wiele osób zaczyna
    traktować takie zachowanie jako normę.

    > Ale mozna, wiec mozna sie chwalic :-)

    Kaszlakiem też można przewieźć 100 ton cementu. Też można go tak
    zachwalać ;-)
    A potem można małym druczkiem że trzeba 500 kursów ;-)

    > Zreszta nie wykluczam, ze osoba wymyslajaca te reklame nic o tych
    > klopotach nie wie, wie tylko ze umowy roamingowe sa z trzema innymi
    > sieciami.

    A zatwierdzający też nie wie?

  • 35. Data: 2015-01-02 16:28:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2015 15:23:25 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Kaszlakiem też można przewieźć 100 ton cementu. Też można go tak
    > zachwalać ;-)

    Niektorzy mieli i dom budowali, i sie kaszlak okazywal zaskakujaco
    pojemny, w porownaniu do innych osobowek oczywiscie.

    > A potem można małym druczkiem że trzeba 500 kursów ;-)

    Ale tu trzeba tylko jednego, wiec to kiepski argument.

    > A zatwierdzający też nie wie?

    Mozliwe ze nie. Albo sie w duchu smieje "no tak, 4 sieci. W zasadzie
    mamy, dobrze wymyslil" :-)

    J.

  • 36. Data: 2015-01-02 16:40:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2015 15:18:06 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Teraz dają złe w swojej sieci? IMAO najlepsze.

    Teraz to inne daja dosc dobre - zalezy co kto potrzebuje.
    I nie maja przy tym dziur po 100km, ale Play juz chyba tez nie :-)

    > To akurat rozsądny pomysł. Możesz coś polecić?

    No coz, wczesniej konczylo sie tak, ze siegalem po dedykowana
    nawigacje samochodowa :-)

    Ale teraz ... Mapfactor. Navfree tez sprawia dobre wrazenie,
    Be-on-Road cos juz dawno nie mial upgrade map z OSM, Osmand raczej nie
    polecam, ale tez jest.
    No i pare platnych, chocby Automapa.

    > Nie wszyscy. Niektórzy czytają grupę ;-)

    Wszystkie sieci. Zeby poczytac ktos musial wpasc :-)

    J.

  • 37. Data: 2015-01-02 17:10:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-02 o 16:40, J.F. pisze:

    > Teraz to inne daja dosc dobre - zalezy co kto potrzebuje.

    No jeżeli ktoś potrzebuje dość dobrych to jego wola. Ja wolę najlepsze :-)

> [...]
    >
    > Ale teraz ... Mapfactor. Navfree tez sprawia dobre wrazenie,
    > Be-on-Road cos juz dawno nie mial upgrade map z OSM, Osmand raczej nie

    THX

    > No i pare platnych, chocby Automapa.

    Nie interesują mnie płatne.

    > Wszystkie sieci. Zeby poczytac ktos musial wpasc :-)

    A żeby nie wpaść ktoś musi poczytać :-)

  • 38. Data: 2015-01-02 17:10:12
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-02 o 16:28, J.F. pisze:

    > Niektorzy mieli i dom budowali,

    Ale wtedy nie było wyboru. Teraz też budują w oparciu o kaszlaka?

    > i sie kaszlak okazywal zaskakujaco
    > pojemny, w porownaniu do innych osobowek oczywiscie.

    A zwłaszcza w porównaniu do pikapów, dostawczaków, czy ciężarówek. Bo o
    tym rzecz.

    > Ale tu trzeba tylko jednego,

    Jednego czego?

    > wiec to kiepski argument.

    Mylisz się. To analogia takich "kreatywnych" opowieści.

    > Mozliwe ze nie.

    Możliwe że nikt nie wie i jakoś tak "samo wyszło" ;-) Mylisz się, nic
    nigdy "samo nie wychodzi"

    > Albo sie w duchu smieje "no tak, 4 sieci. W zasadzie
    > mamy, dobrze wymyslil" :-)

    Dokładnie.

  • 39. Data: 2015-01-02 17:14:28
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "z" napisał:

    > Chcesz powiedzieć że podpisując umowę zgodziłem się na wyłączenia
    > roamingu?

    Chcesz powiedzieć, że na umowie miałeś gwarancję korzystania z roamingu w
    Orange? Możesz podać, w którym punkcie?

  • 40. Data: 2015-01-02 17:27:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 17:14, Tomek pisze:

    > Chcesz powiedzieć, że na umowie miałeś gwarancję korzystania z roamingu
    > w Orange? Możesz podać, w którym punkcie?

    Nie mam zamiaru szukać teraz umowy. :-) Na pewno jest "dobrze" napisana.
    Zmiany w zasięgu (pogorszenie tego zasięgu) nie będzie w niej zawarte.
    Ale zdanie o takim operatorze już sobie wyrobiłem.
    I przestańcie ciągle o murzynach!!! Mówimy o konkretnej sytuacji w
    której traktuje się mnie jak debila.
    Gdyby to jeszcze były jakieś obiektywne trudności... ale to jest zwykły
    bezczelny "głyt maeinowy" :-)