    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dlaczego Play k?amie: zasi?4 sieci??
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Fri, 2 Jan 2015 12:02:14 +0100

    Dnia Thu, 1 Jan 2015 18:52:05 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ta sieć w ogóle jest anormalna, a ten kawałek jest jednym z tego przejawów.

    Siec jest normalna - chce zarobic, a korzystanie z Orange widac jest
    za drogie :-)

    Wiekszosc uzytkownikow nawet nie zauwazy ze maja zasieg 3 sieci a nie
    4 :-)

    > Inne sieci też miewają udziwnienia, ale PLAY - jeśli wierzyć znajomym
    > korzystającym z tego - przoduje. Kiedyś jechałem z kolegą do miasta
    > odległego o 100 km. Ja prowadziłem, wiec on usiłował z telefonu znaleźć w
    > sieci jakiś tam adres w sieci i przez 100 km mu się nie udało.

    Kiedys ... kiedys to dawali dobre warunki na transmisje danych, ale w
    swojej sieci. W roamingu transmisje kosztuja, a swoich BTS mieli malo.
    Teraz ich siec sie rozbudowala, roaming potanial, to moze jest lepiej.

    A takie numery wszedzie sie zdarzaja, wiec nawigacje chce miec z
    mapami w telefonie.

    Tez wszyscy mieli podobne wpadki.

    J.