  • 21. Data: 2015-01-01 18:02:44
    Temat: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-01 o 16:08, Liwiusz pisze:

    > Widocznie macie jakieś specyficzne telefony. Albo nie zauważasz
    > problemu. Z mojej obserwacji paru telefonów (i lektury różnych
    > komentarzy i for) wynika, że ten "wybór najmocniejszego sygnału" nijak
    > się ma do rzeczywistości.

    Skoro go nie ma to niby jak mam zauważyć ów problem?

  • 22. Data: 2015-01-01 18:04:35
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-01 o 16:58, z pisze:

> [...]
    > z play.
    >
    > Nigdzie nie napisałem że Play jest najgorszy. Takie czasy :-(
    >
    > Ale trzeba mówić prawdę prosto w oczy. Jak ktoś ściemnia, oszukuje,
    > kłamie to nie jest przedsiębiorczą, ambitną chlubą narodu tylko
    > podłym, złym człowiekiem który dzisiaj podkrada na fakturach/usługach
    > a jutro będzie napadał, szantażował Twoje dzieci bo przecież nikt mu
    > nie powiedział że to źle, przepisy wprost nie pozwalają karać bo mała
    > szkodliwość... itd.
    > Nie ma usprawiedliwień w stylu "a u was biją murzynów" !!!

    No i udostępnią ci go tak samo jak mi, gdy im to zgłosiłem że sygnał
    Orange jest u mnie najlepszy i taki potrzebuję w swoim telefonie.

    No, ja akurat nie jestem aż takim desperatem aby się wiązać umową z
    jakimkolwiek operatorem.. Złe doświadczenia z Orange oduczyły mnie tak
    ścisłych związków.

    Tu, co do ogółu to się oczywiście z tobą zgadzam, uczciwość kupiecka to
    jest to o czym w dzisiejszej Polsce nikt już nie pamięta... jednak
    uważam że w tym konkretnym przypadku zarzucanie kłamstwa firmie Play
    jest jednak nadużyciem..

  • 23. Data: 2015-01-01 18:12:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 18:04, Trybun pisze:
    jednak
    > uważam że w tym konkretnym przypadku zarzucanie kłamstwa firmie Play
    > jest jednak nadużyciem..

    Tak oczywiście. Drobne niedopowiedzenie ;-) Podobnie jak tysiące innych
    przy przypadków i drobnych druczków...
    Nie usprawiedliwiać a piętnować. W mordę!!!

  • 24. Data: 2015-01-01 18:16:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 17:07, dizel pisze:
    > Z tego co pamiętam jest cały wątek dotyczący tej kwestii więc można
    > się dopisać

    Czy tylko ja widzę tu absurdalność sytuacji?
    Miałem roaming, podstępnie mi go wyłączyli a teraz mam się udać i
    grzecznie poprosić o włączenie. To ja jestem nie normalny?

    PS. Śledzę cokolwiek grupę ale bez przesady. Muszę zarabiać na życie i
    na abonament. Dostawałem smsy żeby włączyć zasięg play (bo jest
    najlepszy ;-) ) ale nie było informacji że kończą z orange bo ja bym
    wtedy skończył z play ;-)

  • 25. Data: 2015-01-01 18:29:30
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-01 o 18:12, z pisze:
> [...]
    > innych przy przypadków i drobnych druczków...
    > Nie usprawiedliwiać a piętnować. W mordę!!!

    Oczywiście, ale wobec tego jak sobie poczyna żabojadzkie Orange czy Żak,
    to drobne niedoinformowanie klienta przez Play to naprawdę mały pryszcz.
    A za drobny druczek bezwarunkowo w tą złodziejska mordę!! I zastanowić
    się kto tym złodziejom zezwala na takie praktyki...

  • 26. Data: 2015-01-01 18:52:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czy tylko ja widzę tu absurdalność sytuacji?
    > Miałem roaming, podstępnie mi go wyłączyli a teraz mam się udać i
    > grzecznie poprosić o włączenie. To ja jestem nie normalny?

    Ta sieć w ogóle jest anormalna, a ten kawałek jest jednym z tego przejawów.
    Inne sieci też miewają udziwnienia, ale PLAY - jeśli wierzyć znajomym
    korzystającym z tego - przoduje. Kiedyś jechałem z kolegą do miasta
    odległego o 100 km. Ja prowadziłem, wiec on usiłował z telefonu znaleźć w
    sieci jakiś tam adres w sieci i przez 100 km mu się nie udało. Zatrzymałem
    się i z telefonu w innej sieci w kilkanaście sekund znalazłem to, co było
    trzeba. Inny kolega kiedyś dostał za rachunek za telefon na 800 zł, bo mu
    sprzedali jakiś brandowany telefon, który bez jego wiedzy i woli sobie
    zaktualizował oprogramowanie.

  • 27. Data: 2015-01-01 19:06:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 01 Jan 2015 18:16:59 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >Czy tylko ja widzę tu absurdalność sytuacji?
    >Miałem roaming, podstępnie mi go wyłączyli a teraz mam się udać i
    >grzecznie poprosić o włączenie. To ja jestem nie normalny?

    Absurdalne jest to że chwalą się zasięgiem 4 sieci gdy tak naprawdę
    można korzystać z 3. Bo Orange można odblokować po kontakcie z bokiem.

> [...]
    >na abonament. Dostawałem smsy żeby włączyć zasięg play (bo jest
    >najlepszy ;-) ) ale nie było informacji że kończą z orange bo ja bym

    Nie pamiętam już czy było oficjalne info, ale było w tym stylu że
    głównym partnerem roamingowym zostaje T i ograniczają zasięg Orange.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2015-01-01 19:10:28
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 1 Jan 2015 18:52:05 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    >się i z telefonu w innej sieci w kilkanaście sekund znalazłem to, co było

    Może kolega był jakiś nieudolny.

    >Inny kolega kiedyś dostał za rachunek za telefon na 800 zł, bo mu
    >sprzedali jakiś brandowany telefon, który bez jego wiedzy i woli sobie
    >zaktualizował oprogramowanie.

    W innych sieciach telefony są oczywiście niebrandowane. Oczywiście to
    wina Play że sobie telefon sam zaktualizował oprogramowanie.
    Nie bronię play ale takie argumenty jak powyżej do mnie nie trafiają.
    W każdej polskiej sieci się cuda zdarzają.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2015-01-01 19:16:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Może kolega był jakiś nieudolny.

    Może. Ale nie jest jedyną osobą narzekającą.

> [...]
    > Nie bronię play ale takie argumenty jak powyżej do mnie nie trafiają.
    > W każdej polskiej sieci się cuda zdarzają.

    Zdarzają. Ale jakoś specjalnie przyjaciół nie dobieram, a nie słyszałem, by
    w innej sieci taki numer miał miejsce.

  • 30. Data: 2015-01-01 19:31:02
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 1 Jan 2015 19:16:01 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Może. Ale nie jest jedyną osobą narzekającą.

    Od wejścia play ma telefon w tej sieci i cała moja rodzina, i wcale
    nie narzekam, poza kilkoma epizodami wszystko jest ok. Przeciągnąłem
    też do play trochę znajomych i nikt nie narzeka.

    >Zdarzają. Ale jakoś specjalnie przyjaciół nie dobieram, a nie słyszałem, by
    >w innej sieci taki numer miał miejsce.

    W ogóle to dziwna sytuacja bo od bardzo dawna w play pakiety netu są z
    lejkiem, więc dziwne że mu tyle nabiło, a nawet jeśli to tylko może
    mieć do siebie pretensje bo to znaczy że nie umiał wyłączyć tego co
    trzeba w telefonie. I tak naprawdę to play ma mało z tym wspólnego.
    Większość problemów wynika z niewiedzy użytkownika niż z winy sieci.