    Date: Tue, 06 Jan 2015 15:22:14 +0100
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
    <m8fce5$681$1@node1.news.atman.pl> <m8gk0l$htc$1@mx1.internetia.pl>
    <m8gpic$16h$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2015-01-06 o 14:56, Tomek pisze:

    > Wskażesz mi w umowie punkt mówiący o dozgonnym zapewnieniu korzystania z
    > nadajników Orange czy skończysz pieprzyć bzdury?
    > Wskażesz?

    Daj spokój. Nie wysilaj się na drobne druczki. Ne było żadnych
    obiektywnych czy prawnych powodów żeby zrezygnować z zasięgu orange.
    Była tylko zwykła chęć zaoszczędzenia kasy przez operatora.
    Co wiąże się z jednostronną zmianą warunków na jakich podpisywały
    tysiące klientów umowy.
    Że banda "marketingowych cfaniaczków" zabezpieczyła się na okoliczność
    protestów prawnych nie ma wątpliwości.
    Nie zmienia to faktu że normalny zwykły Kowalski widzi tu nieuczciwość i
    robienie go w wała.
    Toteż to tutaj piętnujemy i zachęcamy innych żeby nie przyzwyczajali
    się, zauważali i dawali innym potencjalnym "cfaniakom" do zrozumienia że
    jednak może opłaca się być uczciwym i zatrzymać dotychczasowych klientów
    przy sobie.
    Ech... co pomarzyłem to moje :-)